Opgemaakt 2015 #3

20150219_124010

Whoo, het is weer de tijd voor het opgemaakt artikel! De laatste keer had ik niet zoveel opgemaakt, deze keer is het iets meer. Ik gooi wat producten weg en verder maakte ik fijne producten op. Laten we maar beginnen.

 

20150219_124112(0)

 

Catrice all matt plus powder – Ook al lijkt het niet zo aangezien ik hem weggooi terwijl hij niet op is, maar dit is echt een fijne poeder! Maar aangezien hij bijna op is ging hij heel erg ‘brokkelen’ en lag de moeder overal nadat ik hem had gebruikt. Irritant! Dus ik gooide hem maar weg, maar ik zou hem zeker opnieuw kopen.

Lush happy hippy – Hoe leuk is deze naam? Zo leuk! Het was een testertje die ik een hele lange tijd geleden heb getest, hij was heel fris en citrusachtig, heel lekker! Maar wel voor in de zomer! Of ik een full size zou kopen weet ik niet, maar lekker vond ik hem zeker! Zeker geschikt voor de vroege ochtend!

Essence I heart punk jumbo eyeliner pen – Deze eyeliner vond ik niet zo fijn werken omdat hij niet goed zwart was en hij niet precies genoeg werkte. Jammer, deze koop ik niet opnieuw.

Catrice ultra fine ink eyeliner – Deze eyeliner heb ik niet echt kunnen gebruiken omdat het kwastje niet goed was, er staken haartjes opzij. Hij was wel mooi zwart, maar ik weet dus niet hoe precies een goed kwastje werkt..

Essence eyeliner pen – Deze eyeliner pen vond ik heel fijn werken, een precies kwastje en mooi zwart. Maar helaas ben ik ook niet heel enthousiast over deze omdat hij ging stempelen in m’n arcadeboog. Ik weet niet of dat nu perse aan mijn oogleden ligt of aan de eyeliner, maar na een uur had ik al een zwarte afdruk. Jammer, anders was dit zeker een favoriet geweest!

20150219_124211

 

Kruidvat wattenschijfjes – Twee pakken dit keer. Ze zijn heel basic, fijn en goedkoop. Meer verwacht ik niet van wattenschijfjes.

Kruidvat cosmetica wattenstaafjes – Ook deze dingen komen elke editie weer voorbij. Werken heel fijn om make-up foutjes te herstellen, zijn goedkoop en werken gewoon prima.

Yves Rocher pure system lotion – Deze fles zit nog half vol, maar is al zo oud dat ik hem niet meer durf te gebruiken. Het is een gelly lotion om de laatste make-up resten te verwijderen en de poriën te verkleinen. Deze lijn werd me ooit aangeraden, maar ik was niet heel enthousiast. Nee, deze koop ik niet opnieuw.

Dove invisible dry – Deze deo komt ook bijna elke editie voorbij, haha. Werkt fijn, laat bijna geen strepen achter en werkt goed tegen het transpireren bij mij.

L’oréal high shine conditioner – Deze conditioner zit bij een pakje haarverf van L’Oréal en vind ik altijd prima werken. Hij maakt m’n (pas) geverfde haren altijd super zacht en laat de kleur mooi overkomen. Ik doe hier zo’n 2 à 3 keer mee, hij hoort 6 keer mee te gaan. Maar ik heb ook altijd 2 pakjes haarverf nodig, dus dan kom ik toch aan de 6 keer! Deze is niet los verkrijgbaar trouwens.

Ebelin nagellakremover – Deze nagellakremover met sponsje vond ik verrassend fijn. Hij ging lang mee en verwijderde (glitter)nagellak goed. Toen hij niet meer heel nat was heb ik er wat remover bij gegoten en werkte ‘ie weer goed. Budgettopper, die ik zeker opnieuw koop als ik weer eens in de DM in Duitsland kom!

Wat heb jij allemaal opgemaakt?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

2 gedachtes over “Opgemaakt 2015 #3

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

