#ProjectPositief 2.0

Screenshot_2015-02-14-18-14-50

Project Positief is bedacht door Dagmar! Na het succes van #ProjectPositief 1.0 kon een vervolg niet langer op zich wachten. Dagmar dacht daar (gelukkig) hetzelfde over en bedacht een #ProjectPositief 2.0, die nóg moeilijker was dan de eerste editie! Ik deed weer gezellig mee en laat vandaag zien welke foto’s ik op mijn instagram (volg je me al) plaatste.

PicMonkey Collage1

Day 1: Follow your heart. Op de eerste dag tekende ik een hart (m’n tekenkunsten zijn niet geweldig, maar ach) met daarin allemaal belangrijke dingen in het leven die je moet volgen. Sowieso ben ik van mening dat je hart meestal de juiste weg kiest. Follow your heart, it knows the way!

Day 2: Thankful. We mogen wel wat dankbaarder zijn, daarom koos ik voor dit plaatje waarbij ik zei waar ik dankbaar voor was. Het veilige, mooie en gelukkig leven dat ik mag leiden. En hoe dankbaar ik ben voor m’n lieve familie en de liefste, leukste en gekste vriendinnetjes.

Day 3: Color your life. Je bent een beautyblogger en -lover, of je bent het niet. Voor deze kleurrijke dag koos ik wat nagellakjes, lipsticks en een blush uit. Producten die elke dag wat kleur aan mijn leven toevoegen.

Day 4: Friends. Voor deze dag plaatste ik geen foto met m’n lieve vriendinnetjes, maar een mooie quote. Friendship isn’t a big thing, it’s a million little things. Niet alleen omdat ik deze quote zo mooi en waar vind, maar ook omdat m’n beste vriendin deze ooit ergens opgeschreven heeft voor me. Liefde voor m’n vriendinnetjes!

Day 5: Home sweet home. Voor het home gevoel fotografeerde ik wat accessoires die op m’n kamer staan. Dit laat de stijl en het kleurenthema van mijn kamer zien en I ❤ Home Life.

PicMonkey Collage2

Day 6: Inspiratie. Ik kwam erachter dat ik op deze dag ben vergeten een foto te posten, waarschijnlijk had ik geen inspiratie (snap je ‘m?!).

Day 7: Live your dreams. Nog zo’n mooie quote die absoluut waar is. Live the life you love, love the life you live. Zorg ervoor dat je dingen doet waar je van houdt en dat je houdt van wat je doet.

Day 8: Rise and shine. Omdat ik ’s ochtends vergat iets te posten, poste ik maar weer een quote. Met als onderschrift ‘And act like queen B!’.

Day 9: Enjoy today. Ik had een dagje vrij en besloot die dag nuttig te besteden aan m’n blog, want dat was nodig. Eindelijk even niet aan school hoeven te denken en doen waar ik van houdt.

Day 10: Be happy & smile. En we sluiten #ProjectPositief 2.0 af met een grote glimlach. Be happy every day & don’t forget to smile!

Waar ben jij dankbaar voor?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

2 gedachtes over “#ProjectPositief 2.0

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

