Past weeks 2015 #2

PicMonkey Collage

Vanaf deze keer ga ik tellen bij de Past Weeks, dus bij deze #1! Ik neem jullie weer mee in mijn gedachtes van afgelopen weken en wat instagram foto’s! Neem een kopje thee erbij en lees gezellig mee!

Loving & Liking – Whatsappgesprekjes met lieve vriendinnetjes! In groepsgesprekken roddelen over anderen, over elkaar, over belangrijke zaken over het leven, over totaal niet belangrijke dingen. I LOVE IT!

Enjoying – Ergens zijn met mensen om me heen. Klinkt misschien een beetje raar en vaag, maar ik geniet er de laatste heel erg van om met veel mensen om me heen te zijn. Socializen!

Wanting & wishing – Een MAC lipstick! Ik heb Please Me al in m’n online mandje bij de Douglas klaar staan, maar ik moet toch weel erg slikken van die €19,00 die die kost.

Bought – Wat spulletjes bij The Body Shop, weer wat producten van de Tea Tree lijn omdat ik daar echt niet zonder kan! En een hele mooie statement ketting, een little black dress (die had ik nog niet!), een  armband-ring ding en wat basic make-upjes. Oeps!

Needing – Nothing!

PicMonkey Collage1

Heard – Het punt van m’n herkansing, van een 3 naar bijna een 6, niet waar ik op hoopte, maar wel oké!

Watching – Voetbalvrouwen, wat een overdreven serie eigenlijk, maar wel leuk voor zo nu en dan! En Wie Is De Mol, ik denk dat Chris de mol is!

Reading – Wat blogjes!

Laugh – Laatst gooide ik perongeluk de deur in een vriendin’s gezicht op school en zij riep heel hard “BITCH!”. Toen ik door had wat gebeurde moest ik echt héél hard lachen. En blijkbaar liepen we net langs een klas van vriendinnen dus toen moesten die óók weer lachen en zaten me aan te kijken van WTF? en daardoor moest hun hele klas weer lachen. Het faalde, maar was ook wel heel erg grappig! En tja, een hele klas moest om mij lachen, famous momentje!

Thought – Niks bijzonders!

Annoyed – Irritante leraren die altijd wel wat te zeggen hebben of wel ergens commentaar op leveren. Zelfs op het moment dat je nèt niks doet. Uhhh?!

Done – Ik had hét schoolfeest van het jaar en dat was super leuk & gezellig! Maar op het moment dat iedereen dronken werd (en dat was al vroeg), was het voor mij (ik drink zelden alcohol) wel genoeg geweest en ging ik met m’n beste vriendin naar huis.

Foods & drinks – Geen alcohol dus haha! Veel chocolade! Ik had nu een Côte d’Or bonbonbloc openliggen. Oef wat is dat lekker!

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

2 gedachtes over “Past weeks 2015 #2

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

