Wishlist: Catrice assortiment update voorjaar 2015

PicMonkey Collage

Je zult vast al op verschillende blogs de complete assortiment update van Catrice & Essence voorbij hebben zien komen met informatie erbij, die laat ik je niet opnieuw zien. Ik laat je alleen zien naar welke producten ik benieuwd ben.

Natuurlijk zegt dit niks, ik weet pas wat ik echt wil hebben wanneer ik live voor het schap sta. En ik dingen kan swatchen en goed bekijken. Maar dit zijn producten waar ik nu al naar benieuwd op ben. Niet heel veel, maar toch.

Donderdag laat ik je mijn wishlist van Essence zien!

Waar ben jij benieuwd na?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

2 gedachtes over “Wishlist: Catrice assortiment update voorjaar 2015

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

