New in: MAC mineralize skinfinish ‘Soft & Gentle’

20150113_134229

Ik presenteer jullie met trots, mijn eerste MAC Product (oké, afgezien van een lipglass dat een miskoop was bij een blogsale, die tel ik niet mee!)! Op het moment dat ik een cadeaukaart kreeg wist ik zeker wat ik wilde, iets van MAC. En een van de eerste producten waar ik aan dacht, was Soft & Gentle, een prachtige highlighter van de mineralize skinfinish lijn. Ik wilde eigenlijk na een MAC counter gaan, maar dat zou nog te lang duren, dus besloot ik maar te bestellen…

20150113_134408

… En te wachten totdat hij eindelijk werd bezorgd. Gelukkig was dat in de middag zodat ik meteen foto’s kon maken. Een paar komen al in dit artikel voorbij, de rest in de review die binnenkort online komt.

Ik was zóó blij toen hij werd bezorgd, haha! Na even een “aaaaaaaah” momentje te hebben gehad, ging ik foto’s maken en toen ik tevreden was over de gemaakte foto’s kon ik hem eindelijk swatchen. En wat is hij mooi, hij heeft een prachtige glans! En helemaal anders dan de twee highlighters die ik al had.

20150113_134453

Een nadeel aan dit product is de prijs, ik zie het echt als een luxeproduct. Hij kost namelijk €29.50 *slik*. Lang leve de cadeaukaart, wat het afrekenen een stuk verdraagzamer maakte. Dit is niet iets wat ik zomaar, heel impulsief zou kopen, denk ik. Maar dat maakt hem wel extra bijzonder. En ik weet zeker dat hij elke cent waard is!

Een review zien jullie snel voorbij komen!

Koop jij snel/makkelijk zo’n duur make-up product? Of zie je het ook als een luxeproduct, als beloning bijvoorbeeld? En ben jij bekend met soft & gentle?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

 

2 gedachtes over “New in: MAC mineralize skinfinish ‘Soft & Gentle’

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

