Kruidvat – hair repair 1 minuut haarmaskers

20140919_171718

Soms heeft je haar een haarmasker nodig, van het föhnen, stijlen, krullen en alle andere dingen die niet goed zijn voor ons haar. Zo nu en dan gebruik ik een ‘echt’ haarmasker, maar tussendoor vind ik een 1 minuutmasker ook fijn. Ik testte de twee varianten van Kruidvat eigen merk, silk en total care.

De maskers zitten in een klein, schattig tubetje. Niet te veel poespas, maar het ziet er wel leuk uit. De dop ‘breek’ je eraf, maar zou je als je wilt nog kunnen dichtdraaien. Als je een boblijn hebt bijvoorbeeld, zou je twee keer met één tubetje kunnen doen. Heb je lang (en dik) haar, dan zul je er waarschijnlijk in één keer opmaken, net zoals ik.

20140919_171853

Beide maskers gebruik je natuurlijk op dezelfde manier. Je wast je haar met shampoo en in plaats van een conditioner breng je een masker aan. Doe dit alleen in de lengtes! Je laat de shampoo intrekken, zoals de naam al zegt zou één minuut goed genoeg zijn, maar ik laat hem toch wat langer zitten zo’n 4 à 5 minuutjes. Nadat hij is ingetrokken spoel je hem uit.

Total Care

Deze variant zou zich meer op de verzorging moeten richten. Eerlijk gezegd merkte ik niet dat hij meer deed dan een conditioner of het andere masker. Maar hij maakte m’n haar wel zacht en verzorgde het gewoon goed.

20140919_171758

Silk

Deze variant zou je haar zachter moeten maken. Dat merkte ik wel, hij maakte m’n haar nog zachter dan de andere variant of een conditioner. Fijn! En goed verzorgend.

Beide varianten vond ik prettig. Ze verzorgden m’n haar goed, waren fijn in gebruik en liet m’n haar mooi achter. Voor zo nu en dan vind ik dit fijn om extra te gebruiken, maar een gewone conditioner doet ongeveer hetzelfde. Vooral de silk vond ik fijn. En voor de prijs hoef je hem ook niet te laten liggen.

Te koop bij de Kruidvat voor €0.99 per stuk

Gebruik jij wel eens een haarmasker?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

 

3 gedachtes over “Kruidvat – hair repair 1 minuut haarmaskers

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

