The Body Shop – smoky black eye definer

20141207_101712

Ik gebruik bijna elke dag oogpotlood, voor op m’n onderste waterlijn. Ik weet dat sommige het ook gebruiken als een soort eyeliner, daar ben ik zelf niet zo’n fan van. In de advent calendar zat dit oogpotlood. Ik review hem voor je.

20141207_101725

Hij heeft 2 kanten, aan de ene kant het potlood zelf en aan de andere kant een ‘smudger’. Ideaal voor een smokey eye, maar dat doe ik zelf eigenlijk nooit. Hij is heel simpel, gewoon zwart en smal als een potlood. De twee kanten hebben een doorzichtbaren dop, dat nodig, maar je raakt ze snel kwijt, zeker omdat ze doorzichtig zijn.

20141207_101826

Het potloodje is fijn in gebruik. Hij ligt fijn in de hand, heeft een fijne punt, en werkt snel. De kleur zelf is goed gepigmenteerd zwart en de smudger ‘smudget’ goed. Precies wat hij moet doen.

Voor op de waterlijn is het een absoluut pluspunt dat hij zo goed gepigmenteerd is, het werkt snel en daardoor traant je oog minder. Zo is hij zwarter en blijft er langer een lijntje. Fijn!

20141207_101814

Ik durf niet te zeggen hoe lang hij blijft zitten, op de waterlijn niet heel lang natuurlijk. Maar ik verwacht dat hij wel redelijk blijft zitten. De swatch ging er met water niet helemaal af, met zeep of make-upremover wel. Hij is niet waterproof trouwens, dus een regenbouw zal hij niet heel goed overleven.

20141207_102012

Voor op de waterlijn vind ik hem top! Hij is mooi zwart, prikt niet in m’n oog en blijft redelijk lang zitten. En hij neemt ook niet veel ruimte in beslag, waardoor je hem makkelijk mee kunt nemen in je tas om door de dag heen eventjes bij te werken.

Te koop bij The Body Shop winkel en in hun webshop voor €9.50

Waar gebruik jij oogpotlood voor?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

3 gedachtes over “The Body Shop – smoky black eye definer

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

