Past weeks 2015 #1

Een nieuwe past weeks, de eerste die geheel plaatsvond in het nieuwe jaar, 2015. Het gewone leven is weer begonnen. De kerstkransjes zijn allemaal op (oeps!), ik zit weer met m’n neus in de boeken.. Ik laat je weer weten wat ik hebben dacht, kocht, heb gegeten, etc. de afgelopen weken.

Loving & liking – 

Enjoying – Van m’n vrije dag! Even bijkomen van alle drukte rondom school die alweer meteen begon. Wat bloggen, beetje aan school werken, series kijken, rustig aandoen. Yay!

Wanting & wishing – Niks eigenlijk op het moment!

Bought – MAC mineralize skinfinish ‘Soft & Gentle’! En wow, wat is hij mooi! Heel blij mee! Verder kocht ik ook nog wat dingetjes in de Catrice sale!

Needing – Ook niks, ik ben tevreden!

Heard – Woorden van leraren, zowel naar mij persoonlijk als naar de hele klas die ik erg waardeerde. Afgelopen proefwerkweek ging weer niet helemaal zoals ik wilde en daar baalde ik nogal van. Maar er wordt aan gewerkt! Ook heb ik even met een leraar gepraat waarbij het mondeling helemaal mis ging. Fijn gevoel!

Watching – De nieuwe afleveringen van Pretty Little Liars, ik ga weer elke dinsdag klaar zitten voor de nieuwe aflevering die op Netflix komt. Dear John heb ik ook gekeken, mooi film!

Reading – Nog steeds A Christmas Carol, die moet ik toch maar eens snel uitlezen, kerstmis is alweer zover weg!

Laugh – Om m’n vader die de laatste tijd zoveel spreekfouten maakt. Hilarisch!

Thought – Hoe ik nog wil over gaan dit schooljaar, ik heb nog hoop en vertrouwen, maar dan moet er wel snel iets veranderen. I can do it!

Annoyed – Een soort van neefje heeft nu ook facebook en hij maakt me helemaal gek op de chat! Ik hou van ‘m, maar hij komt op de meest vervelende momenten met “hoi” en allemaal stickers en als ik ‘m dan even negeer omdat ik bezig ben, krijg ik een hele spam. Deugniet!

Done – Rustig aan gedaan, geleerd, geblogd, veel netflix gekeken. Niks speciaals.

Food & drinks – Heel veel groene thee! Vooral van die met citroen heb ik liters gedronken.

Wat waren jouw thoughts afgelopen weken?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

 

2 gedachtes over “Past weeks 2015 #1

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

