Yves Rocher – Comme une evidence l’eau de parfum

20141221_105711

Ik draag dagelijks een geurtje. Meestal een body mist, maar een eau de toilette of eau de parfum zijn zeker ook favorieten. Laatst kreeg ik de ‘comme une evidence’ parfum gratis bij m’n Yves Rocher bestelling. Ik rook eraan, en dacht ‘mwah’. Maar ik geef alles een kans, dus deze ook.

Yves Rocher zegt: “Het begint allemaal met de groene, tedere emotie van ietwat gekneusd viooltjesblad, waarna roos, jasmijn en wilde lelietjes-van-dalen ongedwongen tot bloei komen in een liefkozend en ultiem vrouwelijk hart van bloemige accenten. Het geheel vlijt zich in de kalmte van de schaduw neer op een zacht bedje van mos en patchoeli”.

Ik vond de verpakking wel heel mooi. Niet heel spannend of speciaal, maar gewoon mooi. Eenvoudig, kan heel chic en klassiek tonen. Rechthoekige fles met roze letters. Het doosje is ook zo leuk, Heel vrouwelijk.

20141221_105745

Ik gebruik ’s ochtends zo’n 3 à 4 spraytjes om de dag door te komen, dat vind ik aanwezig genoeg. Op m’n hals en polsen te voorzien van deze geur. Omdat het een parfum is blijft hij lang hangen, hij vervaagt wel, maar verdwijnt niet. Een school- of werkdag overleeft ‘ie wel, als je ’s avonds nog weggaat, is bijsprayen wel noodzakelijk.

De geur staat hierboven omschreven. Het is dus een bloemige geur, heel vrouwelijk, waar je van moet houden. Ik ben zelf niet zo’n fan van bloemengeuren, dus dat verklaart waarom ik dacht “mwah”, maar hij is zeker draagbaar.

Het is een geur voor elke dag, ik denk dat vele vrouwen dit als hun signature geur hebben. Als je ervan houdt, gaat hij niet vervelen. Ik ben het niet perse een avondgeur, eerder een geur voor overdag naar het werk bijvoorbeeld, maar ’s avonds kan hij natuurlijk ook.

20141221_110014

Ik vind hem wel lekker, maar het is niet mijn persoonlijke voorkeur en ik zou hem zelf dan ook niet kopen. Houd je wel van bloemengeuren, dan is deze zeker weten het proberen waard. De verpakking is leuk, hij is zuinig en de geur blijft goed hangen.

Te koop bij de Yves Rocher winkel en webshop voor €35.90 (maar gelukkig heeft Yves Rocher vaak genoeg een aanbieding)

Houd jij van bloemengeuren? Ken jij deze geur al?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

Een gedachte over “Yves Rocher – Comme une evidence l’eau de parfum

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

