Yves Rocher – lavendel & macadamia douchegel

20141221_104813

Douchegels gebruiken we allemaal. Ik vind het altijd lekker om daar een beetje tussen te wisselen. Van Yves Rocher heb ik nog niet vaak een douchegel gehad, maar dit keer toen ik een bestelling plaatste, was er een aanbieding. Ik bestelde dus 2 douchegels, de lavendel (die ik zelf niet gebruikt heb, omdat die voor oma was) en de macadamia douchegel (die ik aan mama heb gegeven en nu gewoon in onze douche staat en voor het hele gezin is). Toch wil ik ze beiden even reviewen voor je.

20141221_105035

Lavandin de Provence

Deze douchegel heb ik zelf niet gebruikt, dus ik kan er niet heel veel over zeggen natuurlijk. Ik heb natuurlijk wel even geroken en het was een duidelijke lavendel geur. Dat is niet helemaal mijn ding, maar het lijkt me ’s avonds voor het slapengaan wel lekker ontspannend. De substantie is wel echt als een douchegel, vrij ‘gel’achtig en ik verwacht dat ‘ie daardoor goed schuimt. Als je van lavendel geur houdt, zou ik hem zeker eens proberen.

20141221_104905

 

Noix de Macadamia du Guatemala

Dit soort geuren doen het altijd goed in huize Beautydiarynl, zowel ik als mijn ouders vinden dit lekker.

Ik vind de flessen er ook zo leuk uitzien trouwens! Er zit een soort taille in, de dop gaat makkelijk open en dicht en hij doseert goed. Ze zien er rustig, maar toch leuk uit. En de plaatjes zijn geschikt bij de geuren. Goed gekozen!

Dit is een vrij dikke douchegel die toch verrassend goed schuimt in combinatie met een douchepuff. Je hebt echt maar een beetje nodig om je hele lichaam te voorzien van een schuimlaag.

Hij heeft een subtiele, lekkere nootgeur. Die zich lichtjes verspreid, maar zeker niet overheersend is. Je kunt hem dan ook combineren met een random bodylotion. Hij droogt m’n huid niet perse uit, maar echt voedend is hij ook niet.

Fijne douchegel. Lekkere geur, ziet er lekker uit, schuimt goed en is héél zuinig in gebruik!

Te koop bij de Yves Rocher winkel en webshop voor €3.00 per stuk (originele prijs, zonder aanbieding)

Heb jij wel eens een Yves Rocher douchegel geprobeerd? Welke geur raad jij aan?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

