Shoplog: Yves Rocher

20141221_103444(0)

Toen ik kerstcadeautjes wilde bestellen  voor m’n lieve mama, oma & beste vriendinnetje wist ik niet zo goed wat ik wilde, welk merk, etc. Ik twijfelde tussen Rituals, The Body Shop & Yves Rocher. Uiteindelijk is het dus Yves Rocher geworden. Helaas kreeg ik bij m’n bestelling twee briefjes dat twee producten uitverkocht waren (daar zat ook het cadeautje voor die vriendin bij). Dat was wel even jammer, maar dat maakt me niet minder enthousiast over de rest!

20141221_103555

Douchepuf – Als je bestelt bij Yves Rocher kreeg je altijd cadeautje(s) erbij. De douchepuf is zo’n voorbeeld. Die ik trouwens niet in m’n digitaal winkelmandje zag. Ik douche altijd met dit soort dingen, dus dat is altijd welkom!

Moment de bonheur eau de toilette – Een testertje van een parfum. Ook altijd leuk om te proberen! Ik ben benieuwd!

20141221_105542

 

Oog make-up remover – M’n favoriete oogmake-up remover! Er was een actie van 3 producten voor €10, een product die ik daarvoor uitkoos was dit. Deze verwijdert m’n mascara en eyeliner zo goed! Deze is voor de gevoelige ogen trouwens! €7.30 

Comme une evidence l’eau de parfum – Dit was ook een cadeautje! What? Een parfum van 50ml kreeg ik er gewoon bij. Superleuk! De geur is wel lekker en ga ik zeker dragen, maar ik zou hem zelf niet zo snel kopen.

20141221_105131

Volume elixir mascara – En dit cadeautje kreeg ik er ook nog bij! Ik vind mascara’s van Yves Rocher altijd super fijn! Dus dat ik die er dan gratis bij krijg, is zeker leuk! Ik ben benieuwd hoe ik deze ga vinden. €22.90

Sexy pulp volume gloss – Ik had geen basic lipgloss meer. Zo’n glossje die elke dag en overal bij kan. Die miste ik wel in m’n stash, dus ik besloot deze te bestellen.  €15.50

20141221_104738

Douchegels – Er was ook een actie bij de douchegels. 2 voor een bepaald bedrag. Daar besloot ik gebruik van maken. Deze geef ik trouwens cadeau aan oma en mama voor kerstmis. Lavendel & macadamia geur. Lekker, vooral die tweede! €3.00 p/s

20141221_103708

Redberries handcream – Ook voor oma en mama, deze twee producten. Een handcrème in een zoete rode vruchten geur. Super lekker ruikt ‘ie! €2.50

Redberries handsoap – En voor daarbij lekker een handzeep in de lekkere geur. Eerst de handen wassen en daarna verzorgen met een bijpassende handcrème. €2.95

20141221_104105

Apricot fruity scrub – Bij de oog make-up remover, kocht ik deze 2 producten om de actie geldig te maken. De scrub heeft een lekkere ‘apricot’ geur. Hij scrubt wel goed, maar niet te heftig. Fijn! €6.90

3 min cranberry cooling effect mask – Na het scrubben is een 3 minuten maskertje altijd fijn. Dit cranberry masker heeft een gel structuur en maakt m’n huid lekker zacht. €6.90

Prijzen zijn zonder korting of acties! Ik was in totaal €30 (incl de twee producten die niet meer beschikbaar waren) kwijt voor al deze producten! What?! Ik maakte gebruik van acties, kortingen en een kortingscode!

Van de meeste producten komen nog reviews online!

Heb jij ook kerstcadeautjes besteld?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

