Favorieten oktober & november 2014

20141111_094124

Het is weer tijd voor de favorieten van afgelopen 4 weken. Ik moest even dubbelchecken of het alweer tijd was. Wat gaat het snel! Deze maand heb ik weer niet heel veel favorieten, maar toch een paar die leuk zijn om te laten zien!

20141111_094233

 

The body shop cranberry joy bodybutter – Nu de kerstperiode er weer aankomt had ik weer zin in mijn kerst bodybutter van TBS. Van de cranberry joy lijn van vorig jaar. Het is een warme, zoete cranberry geur. Heel lekker! En natuurlijk verzorgt hij goed, zoals we van TBS gewend zijn. Het is wel echt een boter, die wat langer de tijd nodig heeft om in te trekken. Maar dat neem ik graag voor lief.

The body shop hand hemp handcreme – Nu de koudere dagen er weer aan komen zijn m’n handen weer heel droog. Een goede handcrème is een must. Dit is echt de beste handcrème die ik tot nu toe geprobeerd heb. De geur is mwah, maar de werking is top. Je voelt hem gewoon werken. Hij trekt ook redelijk snel in.

20141111_094352

 

Chanel lipstick 11 légende – Deze lipstick kan natuurlijk niet ontbreken. Het is een mooie, roodpaarse (?) kleur. Die je heel natuurlijk, maar ook wat opvallender kunt dragen. Hij brengt makkelijk aan, blijft best lang zitten en de kleur is gewoon prachtig. En tja, is het geen plaatje om te zien?

Guerlain la petite robe noir – Toen ik de Chanel lipstick kocht, kreeg ik er een testertje van de Guerlain la petite robe noir parfum. En lekker dat hij is! Hij is aanwezig, maar niet té. Hij is goed draagbaar op een normale schooldag. Jammer dat een testertje zo op is. Misschien koop ik hem ooit full size, maar nu nog even  niet.

Essence I love smokey eyepencil – Ik vind het wel eens leuk om een zwart oogpotlood op m’n onderste waterlijn aan te brengen. Niet té opvallend, maar het geeft net iets extra’s. Ik gebruik daarvoor deze van Essence, hij is helaas niet meer te koop geloof ik. Hij is goed zwart en brengt makkelijk aan. Hij blijft alleen niet lang zitten, maar dat is normaal.

Wat was jouw favoriete product afgelopen maand?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

