P2 sand style polish – seductive

20141109_114424

Mijn eerste kennismaking met ‘sand style’ nagellakken was met het merk P2. Ik kocht toen twee exemplaren, waarvan Seductive er één is. Wat mij betreft een echt herfst lakje. Met glitters en sand textuur.

Het potje ziet er simpel maar leuk uit. De dop heeft ongeveer dezelfde kleur als de nagellak zelf, leuk detail. Het kwastje is normaal, niet te breed niet te dun. Gewoon prima. In 2 laagjes is de nagellak dekkend. Omdat hij deze textuur heeft, droogt hij snel. Fijn!

20141108_131500

Het is een bruin-paarse kleur, met een groen-goude gloed. Heel tof! Hij is glitterig en heeft natuurlijk de sandtexture. De lak heeft zo’n 5 dagen op m’n nagels gezeten zonder erge chips, alleen wat tipwear. De textuur wordt wel steeds minder.

20141108_131511

Ik vind het een mooi lakje, die ik met veel plezier draag. Vooral in het najaar dus. De kleuren zijn echte herfstkleuren, wat mij betreft. Hij lakt fijn, droogt snel en blijft lang zitten. En voor de prijs hoef je hem niet te laten liggen.

Te koop bij de DM (Duitsland) voor €1.95

Heb jij P2 sandstyle lakjes in je stash?

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

Een gedachte over “P2 sand style polish – seductive

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

