Favoriete najaar blushes 2014

20141111_093007

Blush is een product dat ik elke dag opdoe. Na de basis waarbij je alles zo egaal mogelijk maakt, wat kleur aanbrengen. In de zomer draag ik het liefste roze, maar in de herfst en winter grijp ik naar de donkere kleuren. En die drie laat ik je vandaag zien.

20141111_093221

Essence breaking dawn part 2 (LE) – Renesmee Red

Toen deze uitkwam, was ik meteen benieuwd, een donkerrode blush, hoe zou dat eruit zien? Nou, fel! Je moet echt oppassen bij het aanbrengen. Maar als je voorzichtig aandoet, krijg je een mooie blos op je wangen. Alsof je bloost. Hij is trouwens bijna volledig mat, maar er zitten wel een paar verdwaalde glittertjes in. Maar die zie je bijna niet.

De verpakking vind ik typisch voor Essence, simpel. Hij sluit goed en gaat makkelijk open. Handig dat hij doorzichtig is en je de kleur meteen ziet, zonder hem open te maken.

Een mooie blush, die ik graag draag, vooral in het najaar dus. Hij is nogal opvallend, maar als je hem lichtjes aanbrengt goed draagbaar, zonder eruit te zien als een clown. Ik let wel altijd op met welke lipstick ik hem combineer, hij matcht niet met alles.

20141111_093234

Kiko – 104

Toen ik deze blush kocht, twijfelde ik wel een beetje. Maar bij de Kiko heb je geen tijd om te twijfelen, ik kom er zelden. Ik nam hem dus maar gewoon mee en daar heb ik geen spijt van. Ook dit is een goed gepigmenteerde blush, die je voorzichtig moet aanbrengen, anders heb je een hele duidelijke streep op je wang, en dat wil je niet.

De verpakking vind ik mooi, matzwart. Simpel, maar chic. Nadeel is wel dat je niet kunt zien welke kleur het is, zonder hem open te maken of naar het nummer te kijken. Dit is nu nog mijn enige Kiko blush, dus nu is het geen probleem. En op het zwart zie je alle vuiltjes en afdrukken. Wel gaat hij makkelijk open en dicht. En er zit een spiegeltje in.

Ik denk dat dit wel mijn favoriete blush is van de drie, op dit moment dan. Ook deze is vrijwel mat met een verdwaald glittertje hier en daar. Het is een kleur die ik niet goed kan omschrijven, rood-paars achtig. Ook hierbij hou ik rekening met mijn lipstick, niet alles past erbij. Heel mooi!

20141111_093243

Sleek – 922 Life’s a peach

Deze is helemaal anders dan de andere twee, maar daarom niet minder mooi. Dit is een heel subtiel oranje, perzik kleurtje. Vrijwel helemaal mat. Waar de andere twee misschien iets te goed dekken, dekt deze net iets te slecht. Je mag best wel wat aanbrengen om hem te zien, maar dat zie ik niet als een nadeel.

Sleek verpakkingen vind ik altijd heel mooi. Matzwart, met glanzende letters. Ze zijn makkelijk op te stapelen. Hierbij hetzelfde nadeel als bij die van Kiko, hij wordt snel vies en je moet hem openmaken of op de achterkant kijken welke kleur het is. Verder gaat hij ook lastig open, ik moet hem altijd met iets puntigs openmaken. Kleine moeite, maar toch jammer. Er zit een spiegeltje in, handig!

Het is een hele natuurlijke kleur, vrijwel helemaal mat. Goed op te bouwen en ziet er prachtig uit. Deze draag ik graag, je kunt er niet de mist mee in gaan.

Wat is jouw favoriete blush voor het najaar?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

