Kruidvat – 100% cotton cosmetic wattenstaafjes

20141109_114551

Het is raar om een artikel over wattenstaafjes te schrijven, maar ik moet deze wattenstaafjes met je delen. We kennen de normale wattenstaafjes allemaal wel, ik gebruikte die ook altijd om m’n make-up foutjes weg te halen. Toen ik een nieuw doosje wilde kopen, zag ik deze wattenstaafjes die hier speciaal voor zijn gemaakt.

20141109_114622

De wattenstaafjes zitten in een doosje die makkelijk open en dicht gaat. Door op het onderste ding te duwen, gaat het open. Verder is het heel basic en saai, maar ja, het blijven wattenstaafjes.

20141109_114636

De wattenstaafjes bestaan uit 2 verschillende kanten. Eén puntige kant en één platte kant. De puntige kant is voor het precieze werk, bij eyeliner bijvoorbeeld. En platte kant is handig om mascara te verwijderen.

20141109_114704

Ik doe wat olievrije oogmake-upremover op de staafjes en verwijder de make-up die er niet hoort. Het werkt snel en praktisch. Omdat ik een remover gebruik die geen vettig laagje achterlaat, heeft het verder geen invloed en kun je meteen opnieuw of verder make-uppen.

20141109_114725 20141109_114717

Ik gebruik ze trouwens voor m’n wenkbrauwen, mascara en eyeliner te verbeteren. M’n oogmake-up dus. Na wat googlen zag ik dat deze al lang bestaan en dat ze zelfs gebruikt kunnen worden om make-up aan te brengen.

Dit is al m’n tweede doosje, dat liet zien dat ik er tevreden over ben. Elke dag als ik me opmaak, staat deze standaard naast me. Ik kan niet meer zonder. Mag ik de bedenk(st)er hiervan persoonlijk bedanken?

Te koop bij de kruidvat voor €1.05

Gebruik jij ook wattenstaafjes om foutjes te bewerken?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

