Shoplog Yankee Candles

20141104_153054

Bij Diana zag ik een kortingscode voorbijkomen van de webshop Yankee Plaza. Ik had nog zo met mezelf afgesproken om niet toe te geven aan de vele artikelen over Yankee Candles, maar ik kon het na dat artikel niet laten. Zo gezegd, zo gedaan, ik koos 15 wax melts uit. En daarbij kreeg ik gratis een brandertje, 3 geurloze waxinelichtjes & verzendkosten.

20141104_152901

Als eerste wil ik even een compliment maken voor de goede service van Yankee Plaza. Zondagavond deed ik mijn bestelling en dinsdagmiddag stond de pakketjesman aan de deur (en daarna bij de buren, want er was niemand thuis).

20141104_152427

 

Alles wat goed verpakt en kwam heel aan, er zat een persoonlijk geschreven kaartje bij & de waxinelichtjes en kaartjes zaten in zo’n leuke verpakking. Heel tof!

20141104_152748

Ik vond het erg moeilijk om te kiezen, zoveel keuze en je gaat online toch maar af op je gevoel. Ik koos voornamelijk voor de warmere geuren, die lekker zijn in het najaar. De hele doos rook naar kaneel.

20141104_152610

Ik laat jullie in dit artikel gewoon de bestelde goodies zien, ik wil nog aparte artikelen maken als ik de melts heb gebrand, met hoe de geur is en dergelijke.20141104_152517

Brand jij graag wax melts / geurkaarsen?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

Een gedachte over “Shoplog Yankee Candles

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

