Opgemaakt oktober 2014

 

 

 

 

 

 

 

 

20141101_102855

Met een “kleine” vertraging is hier dan toch het opgemaakt artikel van afgelopen maand. Het is veel, ik schrok er zelf van hoe vol mijn opgemaakt-tasje was. Oké, ik gooide heel wat oude nagellak weg, maar dan nog. Laten we maar gewoon beginnen!

20141101_103101

 

Kleenex tissues – Heel basic, maar wel gewoon helemaal prima. Fijne tissues, zacht, niet de dik. Ik gebruik ze voor vanalles eigenlijk, ze zijn onmisbaar bij m’n make-up kastje.

Kruidvat wattenschijfjes – Ook heel basic, maar prima. Ik koop ze vaker en dat zal ik ook blijven doen.

Kruidvat make-up wattenstaafjes – In m’n tussenuur ging ik even naar de Kruidvat voor wat noodzakelijke dingen (lees: er was een nagel afgebroken en op een of andere wonderbaarlijke manier was mijn vijltje weg). Ik zag deze wattenstaafjes staan die speciaal zijn gemaakt om je make-upfoutjes te verbeteren. OMG? Waarom wist ik niet dat dit bestond? Ik gebruikte eerst altijd gewone wattenstaafjes, maar sinds ik deze heb ontdekt wil ik niks anders meer.

20141101_103844

 

Nagellak – Niet op, maar gaat wel weg. De substantie is niet meer goed, ik draag ze nooit meer of gewoon beide. Weg ermee. Plaats voor nieuwe lakjes, haha!

20141101_103410

 

ReDress kledingverfrisser – Ik gebruik elke dag een kledingverfrisser. Ik doe m’n kleding uit, spray er kledingverfrisser op en laat de kleding vervolgens even buiten m’n kast hangen. Daarna kunnen ze lekker ruikend weer op hun plek in m’n kast hangen. Het liefste gebruik ik die van Robijn, maar deze van de Action is ook prima.

Andrélon zomerblond droogshampoo – Nog zoiets waar ik echt niet zonder kan, droogshampoo. Deze van Andrélon vind ik fijn. Hij laat m’n haar er minder vettig uitzien en geeft iets meer volume. En stiekem laat hij m’n uitgroei minder opvallen. Ik heb alweer een nieuwe in gebruik.

Yves Rocher gezichtsscrub – Een gezichtsscrub is een product dat ik eigenlijk te weinig gebruik. Deze van Yves Rocher vond ik prima, hij scrubde wel, maar niet te hard. Gewoon fijn. Ik zou deze best opnieuw kopen.

20141101_103237

 

Dove invisible dry deodorant – Mijn favoriete deodorant. Hij werkt prima, heeft geen opvallende/overheersende geur (en is dus met elke parfum te combineren) én hij laat geen strepen achter. Deze koop ik altijd opnieuw.

Dove gofresh granaatappel & verbena citroen douchegel – Om maar even in de dovesferen te blijven, deze douchegel is zo lekker. Zoet en fris van geur, maar niet overheersend. Ik vind Dove douchegels ook altijd fijn aanvoelen. Lekker!

Badedas douchegel – Over deze douchegel ben ik niet zo positief. Ik vond de verpakking onhandig en de geur niet echt mijn ding. Nee, deze hoeft voor mij niet opnieuw in de douche te komen staan.

20141101_103713

 

Maybelline falsies feather-look volum’ express mascara – Deze mascara heb ik bijna drie maanden, met gemengde gevoelens, gebruikt. Alleen vond ik hem niet zo heel fijn, maar in combinatie met een andere mascara gaf hij best een mooi effect. Hij was wel gewoon mooi zwart. Misschien dat ik hem nog een keer koop, maar ik ga eerst verder op mascara-jacht.

Catrice all matt plus powder – De buitenste rand is niet op, maar ik vond dit te onhandig werken. De poeder zelf vind ik goed. Matteert goed, laat m’n bb cream beter zitten en ziet er niet heel cakey uit. Deze heb ik al vaker gekocht.

MUA eyeliner – Dit is voor mij een echte NO. Het kwastje werkte niet mee, gaf niet veel kleur. En na hem één keer te proberen heb ik hem al weggegooid.

Kiko precision eyeliner – Over deze eyeliner ben ik juist héél positief. Het kwastje, de kleur, de houdbaarheid. Top. Hij was nu écht op. Het deed zoveel pijn om hem weg te gooien. Als ik weer in een Kiko kom, ren ik meteen naar deze eyeliner om een levenslange voorraad in te slaan.

Wat heb jij opgemaakt deze maand? Ruim jij je nagellak ook regelmatig op?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

