Victoria’s secret – Love Spell bodylotion

20141022_161257

Yay ze waren er weer, de Victoria’s Secret bodymists -en lotions bij de Etos! Vorige keer toen deze actie er was, hebben m’n moeder en ik onze slag geslagen, deze keer heb ik het netjes gehouden. De Love Spell bodylotion die bij de bodymist die ik vorige keer kocht past en nog de Mango Temptation bodymist die ik jullie binnenkort laat zien. Maar eerst, de bodylotion in de geur Love Spell!

Ik vind de verpakking zo  leuk en schattig! Het is een witte fles met een vrolijk etiket erop, zoals we van Victoria’s secret gewend zijn! Dat strikje is zo’n subtiel, maar schattig detail! Er zit een gouden klikdop op, iets wat ik erg mooi en handig vind!  Je kunt makkelijk doseren, er komt niet snel te veel uit. Maar wel genoeg.

20141022_161402

De geur is trouwens ‘Cherry blossom & peach’. Extreem zoet, een beetje bloemig maar ook een beetje fris. Lekker, van alles wat! Geen geur om elke dag te gebruiken, je moet er echt ‘zin’ in hebben. Dit is ook een geur waar je echt van moet houden. Maar ik hou ervan!

De lotion is wit van kleur. De substantie is normaal voor een bodylotion, maar meer dikker dan vloeibaar. Precies zoals ik het wil! Hij smeert goed uit. Je moet niet te veel gebruiken, want dan wordt je huid ook wit. Zuinig in gebruik dus!

20141022_161306

Je voelt na gebruik wel even een laag op je huid, maar hij trekt wel snel in. Fijn! De geur is sterk, maar dan echt heel sterk! Na 2 uur rook ik nog duidelijk de zoete geur en dan had ik de bodymist nog niet eens gebruikt. What?!

Ik ben blij met deze bodylotion. De geur is niet een geur waar ik elke dag zin in heb, maar het is wel zo’n typische geur waarvan ik kan denken “aah, vandaag ga ik voor Love Spell!”. De kwaliteit is goed, hij verzorgt m’n huid prima en de geur is zo aanwezig! De bodymist durf ik pas een paar uurtjes na het insmeren op te spuiten, anders wordt het té.

Te koop voor zo’n €8.99 oa bij de Etos als er een actie is, bij de VS winkel of bij bol.com

Ken jij deze geur al? Hou jij van zoete geuren?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

