Barry M – Jelly hi-shine nail paint ‘Pink Punch’

20141022_100840

Barry M vind ik een fijn nagellak merk. De hi-shine lijn is dan ook zeker een goede/fijne lijn. Die glans, of beter gezegd shine, is prachtig! Pink Punch is een prachtig felroze kleur, daar wordt dit meisje wel heel erg blij van.

De potjes zien er leuk uit. Rechthoekige/vierkanten potjes met een glanzende zilveren dop. Niet heel spannend of speciaal, maar wel gewoon leuk! De roze nagellak kleur knalt er dan ook uit!

De dop ligt fijn in de hand. En het kwastje lakt heel prettig, het is een gemiddeld kwastje. Niet te groot, niet te klein, eigenlijk precies zoals ik het wil! De droogtijd is gemiddeld. Ook deze is niet extreem lang of extreem kort. Prima vind ik dat. De substantie is iets dikker dan de gemiddelde lak, maar niet veel dikker. Hij lakt gewoon fijn. 

20141022_101014

De kleur is lekker knallend roze. Daar hou ik van! En de glans, ooh ik hou van de glans! Op de swatchfoto draag ik wel een sneldrogende topcoat, maar er is al een mooie glans van zichzelf! De lak heeft een paar dagen mooi op m’n nagels gezeten!

Ik hou van dit lakje. Het is gewoon het perfecte knalroze kleurtje, de glans is perfect. Het is een heel basic lakje, zowel het uiterlijk, als het kwastje, als de kwaliteit. Maar dat is prima! Dit soort kleurtje hoort iedere nagellak-liefhebber te hebben!

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

Een gedachte over “Barry M – Jelly hi-shine nail paint ‘Pink Punch’

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

