Herfstvakantie 2014

Yaaay, het is vakantie! Voor mij dan! Als dit online komt is het al donderdag, al halverwege dus. Ik schrijf dit trouwens om zondag, dus ik schrijf ook in de toekomende tijd, terwijl sommige dingen al geweest zijn. Ik was zo toe aan vakantie, ik had vorige week proefwerkweek, maar goed, daar gaan we het niet over hebben. Ik heb een aantal plannen voor deze vakantie, en die deel ik graag met jullie!

Shopdagje met m’n beste vriendinnetje – Dit kan natuurlijk niet ontbreken tijdens een vakantie. Een gezellig dagje met een vriendin, en wat vinden wij vrouwen nu leuker dan shoppen?

Minimaal 6 films kijken – Ik heb Netflix nu een maandje, maar ik heb nog niet veel films gekeken. Wel een paar, maar ik kijk voornamelijk pretty little liars (ik ben al bij seizoen 3!). In de vakantie heb ik alle tijd om films te kijken, dus dat ga ik doen!

Dagje met opa & oma weg – Eigenlijk doe ik bijna elke vakantie wel iets leuks met m’n lieve opa & oma. Dat gaan we deze vakantie ook zeker doen! Ze hebben al voorgesteld om met me naar een Primark te gaan en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!

Haren verven – Twee maanden geleden heb ik m’n haren voor het laatst geverfd, dat wordt dus weer tijd.

Bakken – Ik vind het zo leuk om te bakken! Ik maak eigenlijk altijd cupcakes, omdat onze oven crap is. Maar met een cupcake maker kom je al ver! En daarna lekker cupcakes eten met een grote kop thee. onder een dekentje en een romantische film.

Q-time met mama – M’n moeder heeft ook lekker een weekje vrij genomen, dus daar gaan we zeker van genieten samen! Gezellig!

Bloggen, bloggen & bloggen – Afgelopen 3 weken kwam er om de dag een artikeltje online, maar ik ben weer terug! Vanaf nu komt er weer gewoon elke dag een artikel online en ik wil deze week goed gaan vooruitschrijven!

Thuis sporten weer oppakken – Ik was een tijd goed bezig met thuis wat oefeningen doen (blogilates!), maar daar ben ik alweer mee gestopt. Dat wil ik dus weer oppakken!

En verder … genieten! – Ik weet niet wat ik verder nog wil/ga doen, maar dat zie ik vanzelf wel. Ik ben ook meer van de spontane ideeën, dus dat zien we wel!

Heb jij ook vakantie? Wat zijn jouw plannen?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

7 gedachtes over “Herfstvakantie 2014

  1. Ik heb ook nog vakantie ja. Helaas is het voorwerken tot nu toe nog niet helemaal goed gegaan, maar hopelijk kan ik vandaag nog heel wat doen!

  2. Ik wil ook dolgraag shoppen, maar ik mag niets kopen van mezelf haha, dat gaat dan zo lastig! Ik wilde ook wat bakken, maar we hadden niet het juiste in huis… Wat ik wel heb gedaan is flink genieten van onze puppy 🙂

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

