Rimmel – Glam’eyes liquid eyeliner

20141010_135326

Jullie zagen deze eyeliner zondag al in het favorietenartikel voorbij komen, de glam’eyes liquid liner van Rimmel. Jullie kunnen dus al verwachten dat ik redelijk positief ben, maar hoe positief en waarom?

De eyeliner ziet er heel simpel uit. Zwart, met spiegelende zilveren letters. Het potje is wat breder dan de dop. Hij sluit goed. En de dop ligt fijn in de hand, doordat hij wat langer is.

20141010_135450

Het kwastje is dun, maar ik krijg er niet altijd even makkelijk een dun lijntje mee, een wattenstaafje en oog make-up remover erbij houden is een must. Een dun lijntje gaat overigens wel, en als je een dikker lijntje wil, geen probleem, dat kan ook. Verder werkt het kwastje wel gewoon fijn. Hij werkt goed mee en een wing maken gaan ook fijn.

Als de liner eenmaal is opgedroogd, dan blijft ‘ie zitten waar hij wil. Nee, dat zeg ik verkeerd, hij is niet waterproof. Dus een regenbui zal hij niet overleven. Maar een gewone dag, dat overleeft ‘ie makkelijk. En hij stempelt niet, zoals sommige eyeliners (pennen) wel doen.

20141010_135403

Ik vind het resultaat van deze eyeliner mooi. Mooi zwart en hij vervaagd niet door de dag heen. Ook een winged blijft goed zitten en brokkelt niet af.

Mijn voorkeur gaat trouwens altijd uit naar liquid eyeliners met een dun kwastje. Dus dat zijn mijn verwachtingen ook, waar een liner aan moet voldoen.

Op de swatch foto hierbeneden ziet het er trouwens minder goed uit dan bij normaal gebruik.

20141010_135742

Ik ben tevreden over deze eyeliner. Hij is mooi zwart, niet matzwart, maar glamorous zwart. Ik kan er prettig mee werken en hij blijft goed zitten. En hij gaat makkelijk over je ooglid heen. En voor een betaalbare prijs. Gewoon, helemaal prima!

Te koop bij diverse drogisterijen voor €6.99

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

3 gedachtes over “Rimmel – Glam’eyes liquid eyeliner

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

