Opgemaakt september 2014

20141004_175722

Vorige maand maakte ik de basics op, deze maand heb ik héél veel opgemaakt. Van make-up, tot watjes tot haarproducten. Alles komt voorbij! Laat ik maar meteen beginnen met deze XL opgemaakt!

20141004_175931

Etos babyshampoo – Deze shampoo gebruikte ik om m’n kwasten te wassen en dat deed ‘ie prima! Hij ruikt trouwens echt naar Zwitsal, lekker! Deze ga ik opnieuw kopen.

Syoss glans-spray – Een spray om na het haren wassen te sprayen, hier heb ik eigenlijk geen voorkeur bij dus deze keer gebruikten we deze van Syoss. Hij ruikt lekker, sprayt fijn en maakt m’n haar glad. Hij liet m’n haar niet echt glanzen, maar oké, dat zie ik maar door de vingers. Misschien koop ik deze nog wel eens opnieuw.

Garnier miraculous oil – Als m’n haar bijna helemaal droog is, smeer ik er graag een olie in. Deze van Garnier was erg fijn. Ik had een paar drupjes nodig om m’n punten in te smeren. Hij zorgde ervoor dat m’n haar minder ‘poofy’/springerig is. Maar hij maakte m’n haar niet vettig. Deze koop ik denk ik wel weer eens opnieuw, maar nu gebruik ik een anderen.

 

20141004_180054

Deze 2 producten zaten bij m’n haarverf. De linker is een conditioner en de rechter een shampoo. Gewoon prima haarproducten! De conditioner maakte m’n haar echt héél zacht! Ze zouden de kleur langer moeten behouden. Van L’Oréal préférence trouwens.

20141004_180141

Balea reinigingsmelk – Deze reinigingsmelk vond ik niet heel prettig. Hij rook heel muf, iets wat me tot de laatste avond dat ik hem gebruikte heeft geïrriteerd. Verder zegt hij ook ‘extra mild’ te zijn, maar daar heb ik niks van gemerkt. Nee, deze koop ik niet opnieuw!

Dove gofresh deo – Iets wat ik wel steeds opnieuw koop is deze deodorant. De roze variant van de gofresh lijn, granaatappel volgensmij. Ruikt lekker!  Hij werkt gewoon prima. Ik heb al een nieuwe in gebruik.

Etos oog & lip reinigingslotion – Deze oog reinigingslotion is heel fijn! Hij haalt al m’n (waterproof) make-up er zonder problemen vanaf, prikt niet en laat geen olielaagje achter! Erg fijn! Deze ga ik opnieuw kopen!

20141004_180912

Niet zo interessant, maar het hoort er wel bij. Watjes en wattenstaafjes! De demake-up watjes zijn mijn favoriet! Ze zijn zo zacht! De bella watjes zijn ook gewoon prima, maar wel wat dun. Maar als ik weer watjes nodig heb en ik ben toevallig bij de Action, dan neem ik ze gewoon weer mee! De kruidvat wattenstaafjes gebruik ik om m’n eyeliner te corrigeren. Prima!

20141004_181033

Garnier concealer – Deze concealer met zo’n balletje gooi ik weg. Dat balletje heeft geen toegevoegde waarde en de concealer zelf vond ik niet zo goed. Nee, die gaat weg!

Kiko concealer – Deze concealer van Kiko heb ik dan wel helemaal opgemaakt. Hij heeft zo’n kwastje en dat werkt altijd wel prettig! Ik gebruikte deze onder m’n ogen en daar was hij goed voor, voor op onzuiverheden was hij niet dekkend genoeg. Ik heb hem met veel plezier gebruikt, maar ik weet niet zeker of ik hem opnieuw zou kopen omdat je dit soort concealers ook goedkoper kunt krijgen.

NYC big curl mascara – Deze mascara heb ik een paar keer gebruikt maar daarna weggegooid. Het borsteltje vind ik te groot en daardoor is hij erg klonterig! Nee, dit was niet mijn mascara.

Essence maximum length mascara – Deze Essence mascara was al meer mijn ding, maar heb ik ook niet heel lang gebruikt. Het borsteltje is heel simpel en klein, daar hou ik van! Deze gebruikte ik als eerste laagje, ik gebruik over dit soort mascara’s altijd nog een andere volume mascara. Maar na al best een korte tijd kreeg ik veel klontjes, de prullenbak in dus! Hij is niet meer te koop.

20141004_181106

 

Essence nagellak ‘free hugs’ – Deze nagellak is niet op, maar de substantie zag er niet meer goed uit. Deze gaat ook weg dus. Het is een heel mooi, lief kleurtje. Ik heb hem niet heel vaak gedragen omdat ik niet meer zo over de kwaliteit van Essence te spreken ben en dit laat weer zien waarom. Jammer!

Catrice prime and fine waterproof mattifying powder – Dit was een fijne poeder! De poeder matteert m’n gezicht goed zonder een cakey effect te geven. Mooi! Hij heeft twee reisjes overleefd én aan de binnenkant zit een spiegeltje. Handig! Of hij echt waterproof durf ik niet te zeggen. Deze koop ik denk ik nog wel eens opnieuw!

Heb jij ook zoveel opgemaakt deze maand?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

2 gedachtes over “Opgemaakt september 2014

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

