Sleek – Life’s a peach

20140822_105515

Over mijn eerste blush van Sleek, Rose Gold, ben ik meer dan tevreden. Het is de mooiste blush die ik in m’n stash heb. Ik vond het wel tijd worden voor een tweede blush, ik koos voor ‘Life’s a peach’, een perzikkleurtje!

Ik vind de verpakkingen van Sleek altijd strak en simpel. Leuk! Het matzwarte doosje vind ik mooi, maar wordt ook heel snel vies. Dat is dan weer jammer. Ook krijg ik hem nooit fatsoenlijk open, ik moet er altijd met iets klein en scherps in de  opening om hem open te krijgen. Wat ik ook jammer vind is dat je aan de buitenkant niet kunt zien welke kleur je pakt, dat nadeel merk ik nu ik er twee heb, gelukkig staat op de achterkant de naam.

20140822_105545

Nu klink ik heel negatief, maar dat valt best mee eigenlijk. Zo vind ik het spiegeltje heel handig, voor onderweg of op reis. Nemen ze niet veel ruimte in beslag en kun je ze makkelijk opstapelen. Oh, en ik vind de glanzende ‘Sleek make-up’ tekst erg mooi!

Als je hem dan eindelijk open hebt met een pincetje bijvoorbeeld zie je de kleur. Het is een bijna matte oranje-perzikkleur. Mooi! Ik dip erin met m’n kwast en ga m’n wangen voorzien van een mooi kleurtje. M’n Real Techniques blush brush past prima in het rechthoekige doosje, fijn!

20140822_105557

De pigmentatie is niet geweldig, er komt bijna geen kleur van af. Hmm, opzich niet heel vervelend, je kunt hem opbouwen. Zo zie je er niet meteen als een clown uit. Hij is trouwens niet poederig

Je krijgt een mooi, natuurlijk en gezond blosje op je wangen. Ik vind het een mooi resultaat, je kunt hem héél lichtjes aanbrengen maar met nog wat laagjes krijg je een wat feller effect. Je ziet geen shimmer, dus ik breng ook altijd een mooie highlighter aan.20140822_105657

Al met al ben ik zeker tevreden over deze highlighter. Ik vind de verpakking mooi, alleen jammer dat hij snel vies wordt en dat hij moeilijk opengaat. De kleur vind ik heel mooi en er is makkelijk mee te werken. Dat hij niet heel goed gepigmenteert is vind ik niet heel erg, zo krijg je een natuurlijk kleurtje. Ik pak hem regelmatig erbij.

Heb jij een Sleek blush? Wat vind je van perzikkleurtjes?

XO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

