Past weeks – augustus & september

Een nieuwe zondagrubriek op beautydiarynl, ‘Past weeks’. Op vele blogs zie je de laatste tijd rubrieken als ‘thoughts lately’ , ‘gewoon weer zondag’ , ‘my week’, etc. Waarin je vertelt over wat je hebt gedacht, gewenst, gedaan, gegeten, etc. Ik voeg al die vragen bij elkaar. Één keer in de vier weken zal dit online komen.

Loving – Gesprekken met vriendinnen. Leuke gesprekken, maar ook serieuze gesprekken. In het echt, of via whatsapp. Vind ik leuk ❤

Liking – Nieuwe mensen leren kennen. Leuk!

Enjoying – Vrije momenten! School is weer zwaarder dan ik had verwacht na de vakantie. Ik ben zo moe de laatste weken. Ik hoop dat het weer een kwestie van wennen is, anders wordt dit een lang.. heel lang schooljaar!

Feeling – Wisselend. Ik heb afgelopen dagen wel wat dipjes gehad. Strontchagrijnige momenten. En ik voel me ziek. Niet helemaal top dus, maar gelukkig heb ik ook hele fijne momenten gehad!

Wanting  & wishing – Sims! Ik heb nog nooit de Sims gespeeld, geen idee waarom. Nu de nieuwe Sims uit is, wil ik het eigenlijk ook wel heel graag spelen. Maar het is zo duur! Oh, en een fluffy trui/vest staat ook op m’n wishlist!

Bought – Naast de basic douchegel & deodorant. 6 nagellakjes bij Kruidvat (lang leve nagelfestival!), een lekker warm maar toch leuk vest & een wit blouseje.

Needing – Meer slaap, haha!

Heard – Het nieuws dat Joan Rivers is overleden. Ik ben daar echt van geschrokken, ik had verwacht dat die vrouw 180 zou worden. Ik weet dat de meningen over haar verdeeld zijn, maar ik vond haar (meestal) hilarisch!

Watching – Geer en Goor, waarheen waarvoor! Ik vind Gerard & Gordon hilarisch! Maar door de mooie verhalen van de oudjes moet ik altijd huilen, maar afgelopen week was het wel heel erg, volgensmij heb ik het gehele tweede deel liggen te janken.

Reading – Ik moet beginnen aan ‘Het Diner’ van Herman Koch. Voor nederlands.

Laugh – Om opa die vanalles op facebook deelt, maar het maar half leest en het daardoor verkeerd begrijpt.

Thought – Hoe ik elke dag op m’n blog een artikel online kan krijgen. Tot nu toe lukt het wel. Ik hoop het vol te kunnen houden!

Annoyed – Wachten op de bus! Soms ga ik met de bus naar huis vanuit school, maar m’n tijden komen nooit overheen met de vertrektijden van de bus. Maar ach, beter dan fietsen!

Done – Ik ben naar school geweest, lange dagen gemaakt. Verder niks bijzonders.

Foods & drinks – Pepernoten! Oh god, wat hou ik van die dingen! De eerste zakken (ja, meervoud) zijn al op. Ze zijn belachelijk vroeg, maar ach, ik kan er lekker lang van genieten. En qua drinken? Hmm, nog meer water dan normaal!

Vinden jullie dit een leuke rubriek? Wat heb jij gewenst afgelopen weken?

XOXO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

