Wishlist Webstash

WebStash

Kennen jullie www.webstash.nl al? Het is een webshop die een origineel assortiment heeft, voor een betaalbare prijs! Ik heb zelf één ketting van deze shop en die draag ik heel vaak. De kwaliteit is prima. Ik heb een wishlist gemaakt met items uit hun huidige assortiment!

PicMonkey Collage1

 

Klik – klik – klik – klik

Ik hou van statement kettingen maar ik heb er nog geen in m’n bezit, ik ben bang dat ik ze niet vaak draag. Deze vier vind ik erg leuk, vooral die turquoise vind ik heel mooi.

PicMonkey Collage3

Klik klik klik klik

De clutches vind ik er zo leuk en schattig uitzien, heel handig ook. Wat geld, telefoon, sleutel and ready to go!

 

PicMonkey Collage2

 

Klik klik klik klik

Ik vind skorts heel leuk uitzien, vernieuwend ook. Ik hou van peplumtops, deze variant is prachtig! En met zo’n work out legging wil je toch gewoon gaan sporten?!

PicMonkey Collage4

Klik klik klik klik

Ik hou van subtiele, schattige sieraden. De hartjes ring & armband zien hier een goed voorbeeld van. Makkelijk de combineren maar heel leuk & schattig!

Kende jij deze webshop al? Van wat voor een soort sieraden hou jij?

XOXO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

Dit artikel is ook online gekomen op de blog van Webstash en is daarvoor ook geschreven!

2 gedachtes over “Wishlist Webstash

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

