Collective haul augustus 2014

20140825_105913

Oh jongens uh.. meiden, bij het maken van deze haul had ik zoiets van “oh god, wat heb je allemaal gekocht!”. Maar ik stelde mezelf gerust met de gedachte “het was vakantie!” en daar ben ik het nog steeds mee eens, het mag. Dus, ik had geld gekregen van m’n lieve opa’s & oma’s toen ik op vakantie ging (gewoon in Nederland) & ik moest mezelf toch vermaken!

De prijzen bij de artikelen zijn ongeveer, ik heb geen bonnetjes meer.

20140825_110044

 

Te beginnen met de noodzakelijke dingen ..

L’Oréal EverPure conditioner en shampoo color & hydratation – Shampoo uit de drogist, zonder sulfaten voor geverfd haar. Perfect voor mij! Ik heb ze nog niet gebruikt, dus ik kan nog niet zeggen hoe ik ze vind. €8 / €9

Yes to carrots shampoo – Nog een shampoo zonder SL(E)S, van de Tuinen. Deze heb ik al eens eerder gehad en vind ik prima. De fles is irritant, ik draai altijd de hele dop eraf. Hij is trouwens wel veranderd sinds de laatste keer dat ik hem had, de shampoo is nu wit ipv oranje. Maakt m’n haar schoon en werkt gewoon prettig. €8

20140825_110335

 

Barry M nagellak: Majesty, Pink Punch, Kiwi, Papaya – Wat is Barry M toch een leuk merk! Deze nagellak kon ik niet weerstaan en ik kocht dan ook 4 leuke kleurtjes. De eerste is een textuurlakje en de overigen zijn van de Jelly lijn, hi-shine! Ze zijn zo mooi! ❤ Gewoon bij de River Island trouwens. €5

Real Techniques Setting brush & Powder Brush – I love Real Techniques! Toen ik ze in zo’n klein winkeltje (weet geen naam) vond kon ik niet anders dan nog twee kwasten aan mijn collectie toevoegen. De Setting brush, omdat ik had gelezen dat hij mulitfunctioneel is. Ik gebruik hem zelf voor concealer en poeder onder de ogen & highlighter. En de powder brush, gewoon omdat een goede poederkwast altijd welkom is! Beide gebruik ik sinds de koop elke dag en daar ben ik heel blij mee! €9.95 / €14.95

Sleek lipstick:  Barely there – In datzelfde winkeltje hadden ze ook Sleek lipsticks, ik nam er ééntje mee, mijn eerste sleek lipstick. De kleur is zo mooi! Hij benadrukt wel m’n velletjes, dus goed scrubben van te voren, maar toch vind ik dat jammer! €5

20140825_110659

 

Catrice BB allround foundation – Deze is uit het assortiment en was daarom met 50% korting te koop, ik nam hem mee maar heb hem nog niet gebruikt. Ik ben benieuwd!

Maybelline falsies volume express mascara – Deze mascara kocht ik in de aanbieding, €8. Ik was hier heel benieuwd naar, meestal zijn Maybelline mascara’s wel fijn! Ook deze heb ik nog niet gebruikt. €16

NYC Big Bold mascara – Oeps, nog een mascara! Ook deze kocht ik in de aanbieding. Ik hoor altijd zo’n goede dingen over de NYC Big Bold mascara’s maar heb het zelf nog nooit geprobeerd, perfecte moment dus. Deze heb ik ook nog niet gebruikt, want m’n oude mascara zijn nog niet op. €4

Catrice mattifying oil control papers – Ik heb altijd blottingpapers in m’n tas. Maar deze van Catrice heb ik nog nooit gebruikt, ook deze zijn uit het assortiment gegaan en kocht ik uit de salebakken. Ze werken prima!

Catrice prime and fine loose powder – Poeder is zo’n product dat ik altijd gebruik. maar een losse poeder had ik nog nooit gebruikt. Ook deze is uit het assortiment gegaan en kocht ik uit de salebakken. Hij ligt te wachten tot m’n huidige poeder op is.

MUA liquid eyeliner – Eyeliner gebruik ik bijna elke dag, ik dacht dat m’n huidige eyeliner (van Kiko, mijn absolute favoriet!) bijna op was, maar dat is hij toch niet (pfoe, was dat even schrikken!). Ik ging opzoek naar een vervanger en het kwastje van deze van MUA zag er goed en dun uit. Die nam ik mee. €3

20140825_110901

Primark he loves me eau de toilette – Toen ik bij de Primark was zag ik allerlei parfum staan. Alleen van deze stond een testertjes en ik vond hem lekker dus ik nam hem mee. Lekker fris, bloemig, fruitig, lekker! Het bloemetje vind ik een leuk detail. Het is wel meer een lente-geur! €7

PS love your nails nail polish twist pot – Ook zag ik bij de Primark zo’n nagellakremover met een sponsje staan. Leuk! Ik gebruik deze heel vaak. Ik ben heel benieuwd hoe deze van de Primark is. €2

Etos oog & lip reinigingslotion – M’n oogreiniger was op, tijd voor een nieuwe. Ik kocht deze bij de Etos omdat ik deze wel eens bij een vriendin had gebruikt en ik hem erg fijn was. En dat vind ik hem nog steeds, ook voor waterproof make-up! €3

20140825_110932

 

H&M wet wipes fruity & vanilla – Ik heb ALTIJD, maar dan ook ALTIJD handwipes in m’n tas zitten. En deze van de H&M zijn zeker een van mijn favorieten. Ze ruiken meestal lekker, nemen niet veel ruimte in beslag en zijn net vochtig genoeg. €1

Deep cleansing peel-off mask green tea – Een maskertjes is altijd goed! Ik had hem gekocht om diezelfde dag nog te gebruiken maar dat is er even bij in geschoten. Ik heb hem nog steeds niet gebruikt, oeps! Bij de DA. €2

Wat heb jij allemaal gekocht deze maand?

XOXO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

2 gedachtes over “Collective haul augustus 2014

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

