Door beautybloggers gekocht TAG

(100+) quotes | Tumblr.

Weer een TAG, ik doe de laatste tijd best vaak tags. Ik vind het op z’n tijd wel leuk om te lezen bij anderen, ik hoop jullie ook. Vera (Camilla) heeft deze tag bedacht en ik vond hem meteen heel leuk. Ik moest wel even goed nadenken. De antwoorden die ik geef, geef ik dan ook niet met 100% zekerheid, maar oké whatever.

1. Door welke beautyblogger heb je het meest gekocht? Ik denk Vera (Camilla). Zij schrijft ook best vaak over budgetproducten en haar reviews zijn altijd heel duidelijk en goed. Meestal koop ik iets na meerdere reviews, maar toch Vera.

20140824_105614

2. Wat was het eerste product dat je door een beautyblogger kocht? Dit is echt zo’n vraag waar ik het antwoord echt niet meer op weet. Ik denk de blush Rose Gold van Sleek, maar nee, ik weet het niet.

3. En het laatste? 2 Real techniques kwasten (powder en setting). Ik had al eerder 2 Real Techniques kwasten gekocht (na vele reviews) en pas geleden kocht ik er nog 2. Dus die.

4. Wat was het duurste product dat je ooit door een beautyblogger hebt gekocht? Oh pfoe, ik koop nooit dure dingen. Dat is dan kokosvet, maar dat is natuurlijk niet echt make-up. Of de TBS shea – lijn, daarmee is mijn TBS ‘verslaving’ ontstaan.

5. Ook wel eens een miskoop gedaan door een beautyblogger aangeraden product? Ja! Lemony flutter, dat was echt niks voor mij, ondanks dat iedereen er zo enthousiast over was. Jammer! Met pijn in m’n hart heb ik die weggegooid.

20140824_105917

6. Welk gehyped product heb je ook in je stash? Maybelline baby lips! De hype erom heen is nu wel weg, maar tijdens die hype toen ze pas in Nederland waren kocht ik er 3.

7. Over welk product zouden beautybloggers wat jou betreft wel wat enthousiaster mogen zijn / meer over mogen schrijven? De precision eyeliner van Kiko! Dat is echt mijn favoriete eyeliner ooit! Maar ik heb er nog nooit wat over gelezen. Die zou wat mij betreft wel wat meer in het zonnetje mogen staan.

20140824_110252

8. Wat is de beste aankoop die je door een beautyblogger hebt gedaan? Naast de Real Techniques kwasten. Is dat de ‘Call me princess’ nagellak van Catrice. Dat is mijn favoriete nagellak en die vind ik dus zo mooi!

Heb jij wel eens een miskoop gedaan door een blogger? En wat is jou beste aankoop?

XOXO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

Eerste foto komt van weheartit!

2 gedachtes over “Door beautybloggers gekocht TAG

  1. Lemony flutter was ook helemaal niks voor mij! Vond het eigenlijk echt vreselijk spul haha! Gelukkig was ik niet de enige want ik kom altijd alleen maar positieve reacties tegen. Call Me Princess heb ik trouwens ook en ben er helemaal verliefd op ❤

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

