Beyoncé Rise parfum

Screenshot_2014-07-22-18-07-48-1

Ik draag elke dag een luchtje, maar dit is mijn enige echte parfum, ik draag liever bodymists & eau de toilettes. Toen ik Rise van Beyoncé kon scoren met goeie korting (€12.00 voor 30 ml) bij Kruidvat, heb ik geen moment getwijfeld. Deze lekkere geur gaat mee naar huis. Dit was al een tijd geleden, maar ik heb hem nooit gereviewd (blogdipje enzo). Bovenstaande foto plaatste ik destijds op Instagram en is dat ook niet van de beste kwaliteit (doosje heb ik al weggegooid), op onderstaande foto’s zie je de flacon waar al een beetje parfum uit is.

Topnoten: bergamot uit Italië, gouden abrikoos en basilicumsorbet.
Hartnoten: de ‘’Gold Symphony Orchid’’, fresiabloesem en Arabische jasmijn
Basisnoten: kasjmier, muskus en vetiverextract.

(Noten van de Douglas Site gehaald)

20140727_161952

Mag ik even een stilte voor de verpakking? Wat is die mooi! Het doosje alleen al is prachtig, een soort dip-dye/ombre effect van gouden glitters op zwart. De flacon zelf is natuurlijk ook een plaatje, een eyecatcher tussen m’n andere geurtjes. Het flesje zelf (onderste gedeelte) is niet eens zo speciaal, gewoon vierkantig die naar boven toe breder uitloopt. Maar de dop, wow wow wow! De flacon staalt kracht uit.

20140727_162038

Als de dop er eenmaal af is (is nog niet zo makkelijk) zie je een basic sprayflacon. Dit werkt makkelijk. Ik gebruik zo’n 3 spraytjes en dan ruik je heerlijk. Ik kan de geur niet goed omschrijven, daar ben ik heel slecht in, maar ik vind hem vrouwelijk.

De geur blijft lang hangen, een dag houdt hij vol, maar ga je ’s avonds nog weg? Dan moet je even bijsprayen. Jammer is dat ik dit prachtige flesje niet mee zou nemen in m’n tas, dus je kunt hem niet meenemen en ergens anders opspuiten. Maar goed, overdag is dat ook helemaal niet nodig.

20140727_161959

Wat een heerlijk parfum, de geur is heerlijk en het flesje is een plaatje. Hij blijft lang hangen en is vrouwelijk. Zelfs als je de volle pond betaalt is hij nog betaalbaar, zeker voor de kwaliteit die dit parfum heeft. Ik kan geen slecht woord erover zeggen. Well done, Queen Bee!

Drogisterijen & parfumerieën – €18.00 (15 ml) / €26.50 (30 ml) // €37.00 (50 ml)

Wat vind jij van de parfums van Beyoncé?

XOXO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

3 gedachtes over “Beyoncé Rise parfum

  1. Leuk! Deze wil ik nog graag hebben. Ik ben een Beyoncé fan en ook haar geuren vind ik heerlijk! Heb al 2 soorten Heat opgemaakt en ik heb nog 2 van haar geuren staan. Deze ga ik zeker binnenkort scoren 😀

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

