The Body shop Early-Harvest Raspberry (deel 2)

20140722_161635

Eerder deze week kwam deel 1 (showergel, bodylotion & bodybutter) van de heerlijk snoepjeszoete Early-Harvest Raspberry lijn van The Body Shop online , vandaag deel 2. Met de bodyscrub & eau de toilette. Over de eerste drie producten was ik heel enthousiast, ook over deze 2 producten?

20140722_161744 20140707_102308

Body scrub

Deze scrub is een gelei scrub, wat heel erg lijkt op frambozen jam. Dat ziet er leuk (en lekker) uit! De pot zelf is ook leuk, net zoals de andere producten simpel, makkelijk op stapelbaar, leuke kleurtjes en de framboos achter het logo. De scrub zelf is donkerroze/paars/rood achtig. Let erop dat er geen water in komt.

Het gebruik is fijn, je neemt iets van de jelly structuur en gaat scrubben. Ik raad je aan om de kraan dan even uit te zetten zodat je optimaal van je scrub geniet. Als je je helemaal hebt gescrubt spoel je alles in één keer af, wat de douche overigens vies maakt. Na het douchen dus even schoonmaken (gewoon de sproeier erop zetten).

Tijdens het scrubben verspreid er een heerlijke frambozengeur in de douchekabine, minder zoet dan de andere producten trouwens, maar nog steeds heel lekker! De geur blijft heel licht op je huid zitten. Hij scrubt m’n lichaam goed, niet te hard maar ook niet te zacht. Gewoon fijn!

Ik ben blij met deze scrub. Hij ruikt lekker, werkt fijn & doet z’n werk goed!

The body shop (online) winkel – €15.00 (originele prijs) // €7.50 (sale prijs) 

 

 

20140722_161711

 

Ik had nog nooit eerder een eau de toilette van TBS geprobeerd, wel de bodymists die groot favoriet zijn. Van deze lijn was er alleen een eau de toilette en ik vind dat je een TBS-lijn afmaakt met een geurtje, dus ik bestelde deze ook!

Het is een kleine flacon, die een mooie diepe framboos kleur heeft. Mooi! En weer het leuke framboosje bij het logo. De spray werkt prima, ik gebruik zo’n 2 à 3 spraytjes, hij is zó zoet.

De geur is sterker dan bij een bodymist, dus je hebt minder nodig. De geur blijft een paar uurtjes hangen, hij vervaagt natuurlijk wel. Maar na een paar uurtjes moet je toch even bijsprayen. Dat is geen probleem, want hij is makkelijk mee te nemen.

Hier kan ik kort over zijn: hij maakt het af. Na de douchegel (of scrub) en je te hebben ingesmeerd, spray ik iets op. Dan loop ik er als een rijp framboosje bij voor een paar uur.

The body shop (online) winkel – €14.00 (originele prijs) // €7.00 (sale prijs)

Heb jij deze heerlijke lijn? Wat vind jij van snoepzoete geuren?

XOXO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

Deze lijn is nu niet te koop, ik hoop dat ‘ie er de volgende sale weer is, maar dat weet ik niet!

Een gedachte over “The Body shop Early-Harvest Raspberry (deel 2)

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

