15 vragen die niemand vraag – TAG

De ’15 vragen die niemand vraagt’ TAG zie ik veel langskomen de afgelopen weken. Ik vind tags altijd erg leuk om te lezen, maar ook zeker leuk om in te vullen. En aangezien ik deze tag ook erg leuk vind, ga ik deze 15 toch wel random vragen die je normaal niet vraagt beantwoorden!

Lol

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht? M’n kledingkast staat niet op mijn slaapkamer, dus daar heb ik gelukkig geen last van. Maar de laden van de kasten die er wel staan moeten dicht. En met dicht bedoel ik ook helemaal dicht!

2. Neem je mini-flesjes shampoo en dergelijken mee uit een hotel? Nee, eigenlijk niet. Als klein meisje durfde ik dat nooit haha. Nu zou ik het wel doen, maar meestal vind ik ze toch niet lekker ruiken en laat ik ze alsnog staan.

3. Heb je ooit een straatnaambord gepikt? Uh, nee.

4. Gebruik je to-do lijstjes? Yes! De laatste toetsweken had ik niet gered zonder m’n lijstjes, ik kan dan pas stoppen als ik alles af heb of ik het kan verschuiven. Ook voor m’n blog gebruik ik lijstjes. Het afvinken en markeren. Love it!

Things to do...

5. Heb je sproeten? Nee.

6. Heb je ooit in de bosjes geplast? Nee. Ik heb dat nooit gekund. Ik weet nog dat we vroeger  een weekendje weggingen en ik zóóóó erg moest plassen maar ik het gewoon niet kon. Ik was toen al een echt dametje 😉

7. Hoe groot is je bed? Ik heb een simpel eenpersoonsbed.

8. Ben je lui? Ja en nee. Ligt eraan waarvoor ik actief moet zijn haha.

B

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert? Op dit moment niet nee.

10. Kauw je op pennen en potloden? Bijna nooit. Maar héél soms betrap ik mezelf erop.

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was? Nee. Dat zou echt helemaal niks voor mij zijn.

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms? Ja hoor!

Untitled

13. Tel je de treden als je de trap op loopt? Nee.

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is? Ja, ik ben schuldig.

15. Weet je hoe je het oliepijl van je auto moet checken? Ik heb geen auto of rijbewijs, ik ben totaal niet handig of technisch. Dus nee.

Dans jij wel eens zonder muziek?

XOXO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

Alle afbeeldingen komen van weheartit 

3 gedachtes over “15 vragen die niemand vraag – TAG

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

