Catrice eyebrow stylist

20140727_162259

Ik teken elke dag m’n wenkbrauwen bij met wenkbrauwpoeder (die van Catrice!) maar als ik dan in de avond nog wegga wil ik ze nog even bijwerken. Dan vind ik poeder too much en kies ik liever voor een potloodje. Aangezien ik zo tevreden ben met de wenkbrauwpoeder van Catrice, gaf ik dit potlood ook de kans. De eyebrow stylist, 020 ‘date with ash-ton’

Het potloodje vind ik er simpel uitzien, een bruin kleurtje. Aan de ene kant een borsteltje, aan de andere kant het potloodpuntje zelf. Fijn dat er een borsteltje bijzit. Het potloodje ligt lekker in de hand. Ik vind het goed dat beide kanten bedekt zijn met een dop, net wat hygiënischer. De buitenkant heeft dezelfde kleur als het poloodje zelf, handig!

20140727_162315

Het puntje is goed, je kunt er precies mee werken. Als het puntje niet meer scherp genoeg is, kun je hem gewoon even slijpen. Het is een lichte kleur, houd daar rekening mee. Je kunt hem wel opbouwen. Zelf vind ik dat niet zo prettig, doe mij maar een kwastje en poeder. Maar om even snel bij te werken, vind ik hem prima!

Mocht je het potloodje alleen gebruiken, krijg je eerst een heel natuurlijk effect! Maar je kunt het makkelijk opbouwen naar je persoonlijke voorkeur. Trouwens, had ik al gezegd dat ik de naam geniaal vind? :’)

20140727_162308

De houdbaarheid is redelijk, hij vervaagt wel een beetje door de dag heen maar hij verdwijnt nooit helemaal. Dat is mooi! In combinatie met een wenkbrauwgel heb je de hele dag wel bijgetekende wenkbrauwen.

Al met al ben ik zeker tevreden over dit potlood. Als je liever een potloodje gebruikt is deze prima. Maar zoals ik al eerder zei, ik gebruik liever wenkbrauwpoeder. Dit is natuurlijk een persoonlijke voorkeur en zegt verder niks over dit potlood. Om m’n wenkbrauwen weer net iets sprekender te maken na een dag vind ik hem top!

Drogisterijen – €2.59

XOXO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

Een gedachte over “Catrice eyebrow stylist

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

