Schoolspullen 2014/2015

Het begin van dit nieuwe schooljaar komt nu toch wel erg dicht bij, wat het iets leuker maakt zijn de schoolspullen kopen. Ik kocht voor het eerst in 4 jaar (ik ga naar 4vwo) alle spullen bij de hema, wat hebben ze leuke dingen! Ik laat jullie niet alles zien, want de basic pennen/potloden/markers/etc. ga ik gewoon lekker goedkoop bij de Action kopen! Maar de agenda en etui etc, laat ik jullie nu wel zien!

20140806_100501

 

Als eerste kocht ik m’n agenda en daar stemde ik alles op af. De agenda is in de binnenkant felroze, wat ik erg leuk vond. Verder zitten er insteekhoesjes/fotohoesjes in enzo wat erg leuk is. Ik ga daar foto’s indoen om het wat persoonlijker te maken. €6.95

De pennen passen perfect bij het kleurenthema en kon ik daarom niet laten liggen! €1.00

De etui is perzikoranje, net zoals de agenda. Ik vind het zo’n leuke kleur! Hij is niet heel groot maar ik verwacht dat alle basic dingen erin passen. €2.95

De sticky notes kon ik niet laten lezen, dat zijn van die leuke hebbedingetjes waar we allemaal wel gevoel voor zijn (toch?). Ik gebruik ze nu ook al voor in m’n notitieboekje wat orde te houden. Leuk & handig maar niet noodzakelijk. €1.00

20140806_100317

 

Ik heb drie pakjes van bovenstaande rekbare boekkaften gekocht. Weer dit kleurenthema, ik vind het zo leuk! €3.00 per pakje van 3 kaften

Ook kocht ik nog etiketten voor de rekbare kaften, vorig jaar had ik ook rekbare kaften en de gewone etiketten vielen er in de eerste week allemaal al af. Ik redde het prima zonder, maarja, ik nam ze dit jaar toch maar mee. €2.00

Ik kocht voor de zekerheid ook nog een gewone rol kaftpapier, weer die oranje kleur met teksten enzo erop. Ook heel leuk, maar stiekem hoop ik het niet nodig te hebben 😉 €1.00

20140806_100206

 

Ik kocht drie simpele collegeblokken in dit kleurenthema. Ze zijn heel simpel, maar wel gewoon heel handig. Ik ben echt iemand die veel aantekeningen en samenvattingen maakt dus ik schrijf altijd heel wat schrijfblokken vol. €2.95 voor dit pakketje van 3 schriften

Dit collegeblok is ingedeeld met tabbladen, het is dezelfde tekst als m’n agenda dus ik moest hem gewoon meenemen! Waar ik wat voor ga gebruiken zie ik wel als ik m’n boeken enzo heb. €2.95 

20140806_100130

 

De roze klapper ga ik niet mee naar school nemen maar is om m’n samenvattingen, belangrijke papieren etc te bewaren. 23 ringklapper. Ik denk rond de €2.95 (?)

De mintgroene/blauwe multomap gaat wel mee naar school, m’n samenvattingen en papieren enzo die ik meeneem in m’n tas verkreukelen altijd en daar kan ik dus echt niet tegen. Ik denk rond de €2.95 (?)

En dan als laatste van die mappen, voor werkstukken enzo in te doen. Er zitten roze en mintgroene mapjes in. Ik vind ze leuk! Ik denk rond de €1.95 (?)

Waar heb jij je schoolspullen gekocht? Houd jij ook zo van dit soort kleurtjes?

XOXO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

 

Een gedachte over “Schoolspullen 2014/2015

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

