Inspiratie: schooltassen

Een nieuw schooljaar betekent bij mij ook een nieuwe schooltas. Ik ga nu naar de vierde klas en heb al heel wat schooltassen versleten. Ik heb nooit een eastpack rugzak gehad, maar altijd handtassen en die houden het nou eenmaal niet heel lang vol. Afgelopen schooljaar heb ik het hele jaar met zo’n model als die Adidastas hieronder gelopen, die overleefde het wel. Ik zocht wat leuke tassen op & laat jullie er een paar zien!

Trouwens als je wat meer geld (€100+) wilt uitgaven aan ‘handtassen’, coyboysbag heeft echt leuke modellen! 😉

PicMonkey Collage1

PicMonkey Collage2

 

Wat voor een schooltas heb/had jij?

XOXO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

5 gedachtes over “Inspiratie: schooltassen

  1. Leuke tassen! IK neem of een rugtas of een gewone handtas mee. Het ligt eraan hoeveel ik moet meenemen. Als mn laptop ook nog mee moet, neem ik vaak een kleine tas mee, want dan zit ik ook al met een grote laptoptas!

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

