Essie ‘Mint candy apple’

20140803_133935

Een van mijn favoriete lakjes is ‘Mint Candy Apple’ van Essie, het komt op nummer 2 (Catrice ‘call me princess’ is mijn nummer 1). Ik vind de kwaliteit van Essie heel goed, al heb ik maar 2 lakjes van dit prachtige merk. Als ik even niet weet welk lakje ik op wil, dan staat Mint Candy Apple (of call me princess) voor me klaar. Zo ook afgelopen week, ik maakte maar meteen swatchfoto’s voor dit artikel!

De kleur is gewoon dé perfecte mintkleur. Niet te blauw, niet te groen, niet te donker, niet te licht. Alles klopt gewoon aan dit kleurtje. Ik vind Essie potjes altijd heel mooi. De combinatie met wit en mint vind ik heel leuk. De rechthoekige vorm, ‘Essie’ die gegraveerd staat op twee kanten.

20140803_133920 20140803_133948

De dekking is goed, meestal zijn 2 laagjes genoeg, maar deze keer had ik 3 laagjes nodig. Geen probleem, want de droogtijd is best snel. Niet héél snel, maar te doen. Hij lakt egaal en het kwastje is gewoon heel fijn. De houdbaarheid is ook top, ik kan deze lak zeker 5 dagen dragen zonder dat het er lelijk uitziet.

Ik verklapte het natuurlijk al in de inleiding en jullie zullen het ook wel hebben gemerkt: ik houd van dit lakje! De kleur is perfect & de kwaliteit is top. Oh, en de naam klinkt gewoon al schattig!

Wat vind jij van mintkleurtjes? En van Mint Candy Apple?

XOXO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

11 gedachtes over “Essie ‘Mint candy apple’

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

