Collective haul juli 2014

20140730_094803

Één keer in de vier weken wil ik op zondag een collective haul online zitten. Met aankopen van de afgelopen 4 weken. Er zullen vast ook wel shoplopgs online komen van 1 keer goed/veel winkelen, maar de overige kleine aankoopjes van verschillende keren zullen in deze ‘rubriek’ online komen. Ik ben de kleding vergeten trouwens, oeps!

Laten we maar beginnen met de nagellak, ik kocht namelijk ontzettend veel nagellak. Ik heb op 1 lakje na voor geen enkel ander de volle prijs betaald, maakt het dat een beetje goed? Swatches kunnen jullie nog verwachten, wanneer precies weet ik niet, maar ze komen er wel.

20140730_095207

41 two million dollar baby (€1,50 afgeprijsd) – 45 kitch me if you can (€1,50) – 03 shooting star (€3,39) – 15 (€6,99)

Als eerste kocht ik 3 catrice lakjes. De eerste 2 gaan uit het assortiment en zijn daarom 50% afgeprijsd. Onder 03 stond ook een gele sticker, maar blijkbaar was dat een fout, gelukkig vind ik hem zó mooi dat ik geen spijt heb van m’n aankoop.

Het rimmel lakje kreeg ik gratis met punten die je spaart op de extra voordeelkaart. Ik zocht al een tijdje een lichtroze kleurtje die goed dekt, en aangezien hij me toch geen geld zou kosten wilde ik hem wel proberen. Hij dekt in 3 laagjes en de kwaliteit is prima.

20140730_095325

you glitter be good to me – blue chips – the glittering night (samen €10,00)

Ik zal jullie niet hoeven te vertellen waar ik deze drie OPI lakjes kocht. Net zoals velen anderen ging ook ik naar de Big Bazar om te kunnen genieten van deze geweldige actie. Ik was helaas best laat, waardoor ik niet heel veel keuze meer had. Maar deze drie heb ik nog kunnen scoren. Dit zijn trouwens lakjes uit oude collecties.

20140730_095355

03 urban vibe – 02 white splatter – 04 alley attitude – 01 boom box black (€2,00 per stuk, afgeprijsd)

Toen ik bij de Etos was en ik eigenlijk alleen noodzakelijke dingen (ik noem maandverband en watjes) wilde kopen, zag ik dat deze collectie van Maybelline 50% was afgeprijsd omdat er een nieuwe LE komt. Ik kon niet kiezen en nam ze allemaal maar mee.

Ook het Essence assortiment wordt vernieuwd en deze producten gaan eruit. Toevallig kocht ik alleen maar oogproducten. Het oogpotlood zit ondertussen in m’n everydaybakje, met de eyeliner pen kan ik niet overweg, met de jumbo potloden weet ik niet zo goed wat ik ermee moet & de mascara ligt nog ongeopend te wachten. Alles kostte nu nog maar tussen de €1,00 en €1,50. Willen jullie nog reviews zien, ondanks dat ze nog maar zeer kort te verkrijgen zijn of zal ik het maar laten?

20140730_095012

€3,39 – 4,79

ik dacht dat de eyeliner die ik nu gebruik tot z’n einde was gekomen en ik kocht dus meteen een nieuwe. Ik koos voor die van Catrice, die had ik nog niet geprobeerd en is natuurlijk budget. De dag erna kwam ik erachter dat m’n vorige eyeliner het toch nog deed, dus deze van Catrice ligt nog ongeopend te wachten.

Toen ik toch in het Catrice schap aan het neuzen was wekte deze poeder m’n aandacht. Eigenlijk omdat ik niet wist waar ik het voor moest gebruiken. Nu weet ik dat het een poeder is die matteert en egaliseert. Ik vind hem wel oké.

20140730_095618

3 voor €3,00

Omdat ik toch bij de Big Bazar was, nam ik maar meteen 3 Badedas douchegels mee. 2 keer de vanille & een keer de kamille. Ze ruiken wel lekker, basic. Gewoon prima.

Wat was jou laatste aankoop? Heb je ook je OPI slag geslaan bij dee Big Bazar?

XOXO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

7 gedachtes over “Collective haul juli 2014

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

