The body shop – Vineyard peach deel 2

20140722_162030

Eerder deze week kwam deel 1 al online van de vineyard peach lijn van TBS: de showergel, bodybutter & bodylotion. Vandaag zijn de scrub & body mist van deze  zoetige, fruitige perzik geur. Over de eerste drie producten had ik alleen maar positieve woorden, zou dat met de laatste twee producten ook zo zijn?

20140722_162107 20140722_162052

Scrub

Ingrediënten: Aqua/Water (Solvent/Diluent), Glycerin (Humectant), Butylene Glycol (Humectant), Glycine Soja Oil/Glycine Soja (Soybean) Oil (Emollient/Skin Conditioner), Silica (Absorbent), Cetearyl Alcohol (Emulsifier), Prunus Amygdalus Dulcis Oil/Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil (Skin-Conditioning Agent), Prunus Persica Kernel Oil/Prunus Persica (Peach) Kernel Oil (Emollient), Orbignya Oleifera Seed Oil (Emollient), Sorbitan Stearate (Emulsifier), Parfum/Fragrance (Fragrance), Glyceryl Stearate (Emulsifier), PEG-100 Stearate (Surfactant), Caprylyl Glycol (Skin Conditioning Agent), Phenoxyethanol (Preservative), Prunus Persica Seed Powder/Prunus Persica (Peach) Seed Powder (Natural Extract), Sclerocarya Birrea Seed Oil (Skin Conditioning Agent), Carbomer (Stabiliser/Viscosity Modifier), Cocos Nucifera Shell Powder/Cocos Nucifera (Coconut) Shell Powder (Abrasive), Linalool (Fragrance Ingredient), Sodium Hydroxide (pH Adjuster), Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer (Stabiliser/Viscosity Modifier), Disodium EDTA (Chelating Agent), Tocopherol (Antioxidant), Limonene (Fragrance Ingredient), Prunus Persica Extract/Prunus Persica (Peach) Extract (Natural Additive), Benzyl Alcohol (Preservative), Denatonium Benzoate (Denaturant), Citric Acid (pH Adjuster), CI 14700/Red 4 (Colour), CI 15985/Yellow 6 (Colour)

Dit is niet mijn eerste scrub van TBS ik had voor deze bestelling (peach & raspberry) al drie scrubs in mijn bezit (gehad). Een sugarscrub en twee scrubgelees. Deze is een creamscrub, ik was dus heel benieuwd hoe deze me zou bevallen.

De verpakking vind ik leuk. Simpel en rond, leuk kleurtje en de perzikafbeelding. Hij is makkelijk op te stapelen en door de kleur zie je makkelijk welke geur het is. De geur is weer heerlijk, als perzikyoghurt/ijs. Yum!

De substantie is dus een creamy met scrubdeeltjes erin. Hij is vrij mild, maar hij srubt wel gewoon goed. Hij smeert lekker uit en laat m’n lichaam zacht achter. Dat vind ik fijn. De geur is aanwezig maar niet heel heftig en na het douchen ruik je hem niet meer echt.

Al met al ben ik tevreden over deze scrub. Hij doet z’n werk prima, laat m’n huid lekker achter en de geur is lekker.

The Body Shop (online) winkel – €15.00 (originele prijs) / €7.50 (sale prijs)

20140722_162118 (2)

Body mist

Ingrediënten: Alcohol Denat. (Solvent/Diluent), Aqua (Solvent/Diluent), Parfum (Fragrance), Linalool (Fragrance Ingredient), Benzyl Salicylate (Fragrance Ingredient), Propylene Glycol (Humectant), Geraniol (Fragrance Ingredient), Glycerin (Humectant), Moringa Oleifera Leaf Extract (Skin Conditioning Agent), Sorbitol (Humectant), Eugenol (Fragrance Ingredient), Denatonium Benzoate (Denaturant)

Ik vind het heerlijk om ’n geur op te bouwen en een parfum maakt het af. Oké, dit is een bodymist de geur is dus minder sterk en blijft minder lang hangen dan een parfum, maar dat vind ik niet erg.

De verpakking vind ik wederom leuk. De simpelheid van TBS producten vind ik zó leuk. En ze zijn ook altijd praktisch in gebruik. De geur is lekker zoet, echt heel lekker. Ik gebruik zo’n 5 à 6 spraytjes per keer en de geur blijft zo’n 2 à 3 uur rond je hangen, daarna kun je hem beter opnieuw opspuiten.

Ik gebruik deze bodymist graag, het is een frisse/zoete geur die perfect  bij de zomer past (maar ik stiekem ook gewoon in de winter ga gebruiken). Je ruikt hem goed en hij blijft wel eventjes hangen.

The Body Shop (online) winkel – €12.00 (originele prijs) / €6.00 (sale prijs) 

Wat voor ’n soorten scrubs vind jij fijn? En gebruik jij ook graag een bijpassend geurtje?

XOXO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

2 gedachtes over “The body shop – Vineyard peach deel 2

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

