Favorieten juli 2014

20140723_133158

De maand juli is nog niet om, maar toch heb ik nu alvast deze favorieten. Op zondag kun je één keer in de vier weken een favorieten artikel vinden deze zal dus niet altijd op de laatste dag van de maand online komen. Ik zie nu dat ik echt hele verschillende favorieten heb. Laten we maar gewoon beginnen!

20140723_133311

 

In de sale van TBS scoorde ik onder andere deze producten (ook nog de scrub en bodybutter van deze lijnen) maar deze producten zijn op dit moment mijn échte favorieten. Early-harvest raspberry & Vineyard peach heten de lijnen trouwens voluit. De framboos is echt snoepjeszoet én de perzik is fruitigzoet. Beide enorm lekker!

Eerst lekker douchen met de douchegel, daarna me insmeren met de bodylotion & om het af te maken de eau de toilette (raspberry) of bodymist (peach). En je ruikt heerlijk!

20140723_133422 (2)

 

Dit nagellakje is de nummer één favoriet van deze maand. Wat een mooi lakje is Catrice crushed crystals ’03 Shooting star’. Een prachtige roze lak met het sand/sugar effect. Toen ik deze op had bleef ik maar naar m’n nagels staren hihi! Hier komt nog een keertje een swatch van online!

Herontdekt heb ik de Kiko creamy lipgloss ‘108’. Een roze kleurtje met glans, die je goed kunt opbouwen. Hij plakt niet, blijft wel oké zitten & is gewoon zóóó mooi!

En dan dit Rimmel Salon Pro lakje van de Kate Moss lijn. Een heel mooi zachtroze kleurtje die in 3 laagjes dekt. Alleen mooi, maar ook zeker mooi om te combineren met een glitter topcoat!

20140723_133630 (2)

 

Deze catrice glamour doll waterproof mascara kocht ik voor schoolkamp, ik had nog geen waterproofmascara en dat leek me al handig omdat we bij het strand waren. De eerste keer toen ik hem gebruikte was ik niet overtuigd, maar toen ik later die middag hem opnieuw opbracht vond ik hem geweldig. Het effect is heel mooi, goed zwart & hij blijft goed zitten. Maar ook hier heb ik hem goed kunnen testen, ik moest naar huis lopen in een harde regenbui de eyeliner (ja, die van Kiko) overleefde het niet maar de mascara zat er nog perfect op!

Ondanks dat de Kiko prescision eyeliner dus niet waterproof is, is hij wel heel fijn! Goed zwart, perfect kwastje. Je kunt er zowel dunne lijntjes als een dikker lijntje zetten. Deze is echt héél fijn!

Wat was jou ultieme favoriet deze maand?

XOXO

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

4 gedachtes over “Favorieten juli 2014

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

