Summertime TAG

Het is weer eens tijd voor een TAG! Deze keer de Summertime TAG die ik bij Serena zag! Aangezien de temperaturen van afgelopen dagen vond ik deze TAG wel toepasselijk & heb ik hem voor jullie ingevuld.

Summertime happiness

1. Vertel eens iets over je allergrootste vakantiecrush? We beginnen al meteen heel saai, want die heb ik niet gehad. Net zoals vakantievrienden die heb ik ook nooit gehad. Saai hè?

2. Wat is je meest legendarische vakantieherinnering? Dan denk ik meteen aan de vakantie waarbij m’n ouders & ik samen op vakantie gingen met vrienden (ouders en kinderen)! Dat vond ik zó leuk! Ik ben enigskind dus ik vond het ontzettend leuk dat we met meer kinderen gingen, die ik al m’n hele leven ken en daardoor net neefjes/nichtjes of gewoon vrienden voor het leven zijn! We gingen naar Zeeland, lekker in eigen land dus. Elke dag gingen we naar hetzelfde restaurantje waar we altijd gezellig konden kletsen met dezelfde serveerster, op de slaapkamer met die twee vriendinnen hadden we een week lang het idee van een ‘slaapfeestje’. Helaas vonden mijn ouders het eigenlijk te druk en hebben we daarna alleen nog maar weekendjes weg gedaan met z’n allen (die ook heel gezellig waren!). Deze vakantie is trouwens alweer 7 jaar geleden!

Oh, en dan de leukste herinneringen was toen daar ‘Dolle woensdag’ was, dan vinden er allerlei activiteiten plaats en Piet Paulusma daar was met het weer van SBS6 en wij een van die kinderen waren die bij Piet stonden! 😉

3. Noem je ijsjes top 3? Moeilijk! Dan kies ik denk ik toch voor: Vanille ijs, snickers ijsje en ’n vanille cornetto. Yum!

🍦

4. Waar kijk je deze zomer heel erg naar huis? Naar rust!! Even helemaal niks moeten, alles kan. Verder ga ik met m’n ouders ook nog een weekje op vakantie in eigen land, waar ik natuurlijk ook zin in heb! Verder heb ik nog geen plannen, ik zie het vanzelf wel 😉

5. Wat doe je wanneer je vakantie viert in eigen land? Dit is het tweede jaar op rij dat we niet naar het buitenland op vakantie gaan. Vorig jaar hadden we geluk met het weer, hele week zon en warm, toen zijn we steeds naar het strand gegaan en wat gaan shoppen daar (we waren een weekje in Zeeland). Dit jaar hoop ik dat we net zo’n goed weer hebben, al zijn we dit  jaar in Zuid-holland, shoppen!!

Als ik gewoon thuis ben ga ik ook winkelen, iets met vriendinnen doen of gewoon thuis chillen. Voor mij allemaal prima!

6. Noem je favoriete zomerkledingstuk, zomerliedje en zomerdrankje? M’n kledingstuk is denk ik toch m’n nieuwe top van Forever21, deze is crèmekleurig en heeft in het midden onderaan een soort knoop. Zo leuk! Een favoriet zomerliedje heb ik eigenlijk niet. En m’n favoriete drankje is denk Lipton green tea met ijsblokjes of een lekkere smoothie!

7. Wat is je favoriete zomersnack? Fruit! Aardbeien, meloen, ananas, mango, alles is zo lekker!

8. Noem je favoriete zomerparfum, zomerlipstick en zomernagellak? Parfum is de body mist in de perzik of pink grapefruit geur van TBS! Niet te sterk, lekker fris, perfect! Lipstick is of m’n felroze lipstick van Kiko óf een leuk roze glossje van Catrice. M’n favoriete nagellak is sowieso ‘mint candy apple’ van Essie! Een leuk mintgroen kleurtje!

Tumblr

9. Wat vind je het grootste nadeel aan zomer? Als het te warm is, kan ik gewoon niks doen. Ik krijg daar zo’n verschrikkelijke hoofdpijn van! En soms heb ik een paar dagen achter elkaar gewoon niks te doen, dan loop ik dagen in m’n pyjama rond en verveel ik me kapot.

10. Vertel eens iets over je meest dierbare vakantieherinnering? Dat was 2 jaar geleden toen m’n opa 65 werd (oh oeps, het is stiekem geen zomervakantie maar ach!) en we met de hele familie naar zo’n vakantiepark gingen. Een weekendje met z’n allen gezellig in zo’n huisje. Ja, die vakantie is me gewoon heel dierbaar omdat het een mooie familieherinnering is.

Wat zijn jouw plannen deze zomer?

XOXO

Alle afbeeldingen komen van weheartit!

Bloglovin’ – Twitter – Instagram

6 gedachtes over “Summertime TAG

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

