Swatch: hema witte nagellak

20140502_103636 (2)

Witte nagellak, het is/was een hype.. Maar ik weet niet precies wat ik ervan vind. Maar een witte nagellak is ook fijn als basis, onder een minder dekkend lakje bijvoorbeeld. Die van Hema zou goed moeten dekken, las ik op verschillende blogs. Die kocht ik dus.

Het is de typische hema verpakking, basic & oké. Het kwastje is wel fijn, gewoon goed. Na één laagje dekt deze lak niet heel goed met twee laagjes is het oké. Als ik puur de witte nagellak op zou willen zou ik drie laagjes doen, maar als basis en de swatch hieronder draag ik 2 laagjes.

20140502_103749 (2)

Super long lasting is hij niet, na drie dagen begint ‘ie te chippen. Niet heel slecht, maar ook niet super goed. Ik vind het resultaat oké, maar niet wauw. De ene keer zit het mooier dan de ander.

Maar wat vind ik nu van deze nagellak? Ik vind het een goeie witte nagellak, zeker voor het geld. Als basis is hij sowieso top. Maar om gewoon te dragen ook!

Heb jij een witte nagellak? Zo ja, welke?

Liefs

Volg je me al op bloglovin’?

2 gedachtes over “Swatch: hema witte nagellak

  1. Oeh gaaf ik hóud van witte nagellak! Ik heb White board van Flormar gereviewd op Floren10e.wordpress.com (mijn blog) en die is ook zooo gaaf! Mat en heel goed dekkend, en ook nog sneldrogend! Maar dit ziet er ook erg mooi uit hoor!! XX Liefs

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

