Review: Real Techniques kwasten: expert face brush & blush brush

20140520_160748

 

Real techniques is zo’n merk waar ik al tijden benieuwd naar ben. Laatst kreeg ik opeens het idee om er gewoon twee te bestellen. De keuze was niet makkelijk, de expert face brush wist ik vrijwel meteen zeker die moest ik hebben. Maar de blush brush was een spontaan idee, waar ik toch wel héél blij mee ben.

20140520_161325 (2)

 

Verpakking

De kwasten zitten in een doosje, maar die heb ik meteen na de foto’s weggegooid. Het draait om de kwasten, en wat zijn die mooi. Een oranje/goude/gele kleur & een roze. Die laatste ik mijn favoriet, ik hou van roze! De onderkant is breed genoeg om neer te zetten, voor in mijn kwastenbakje zijn ze te groot dus ze staan er nu speciaal naast. Ze liggen fijn in de hand.

20140520_161217 (2)

 

Gebruik

Zoals ik al zei liggen ze beide fijn in de hand, wat natuurlijk heel fijn is. De haartjes voelen heel zacht aan. De blush brush gebruik ik zoals de naam al zegt, om blush aan te brengen. Ik gebruikte eerst een schuin afgesneden kwast dus ik was benieuwd wat ik hiermee moest. Maar wat is dit fijn! Ik dip het puntje in de blush en breng het dan aan. Het gaat heel makkelijk. De expert face brush gebruik ik om bb cream aan te brengen. Ik stip m’n hele gezicht onder en daarna smeer ik dat met de kwast uit. Werkt ook heel fijn!

20140520_161147 (2)20140520_161156 (2)

 

Resultaat

Mijn blush zit zo mooi. Hij blendt zo mooi met mijn huid. Zelfs mijn best gepigmenteerde blush, ziet er heel natuurlijk uit met deze kwast. Met mijn oude kwast werd het een duidelijke streep, met deze niet. Hiermee kun je zo’n blush zelfs opbouwen. Wauw, wat fijn! De bb cream zie je bijna niet zitten als ik het met deze kwast doe, ook deze wordt mooi geblendt en niet als een laag erop gesmeerd. Je ziet het niet duidelijk zitten, waardoor de rest van m’n make-up ook mooier zit.

20140520_160950 (2)

 

Conclusie

Moet ik het nog een keer zeggen? Wat een top kwasten! Ik kan geen minpunten bedenken, alles klopt gewoon. Wauw! Ze werken fijn, brengen m’n make-up mooi & natuurlijk aan, zien er mooi uit, etc. etc. Ik wil meer!

Diverse online webshops – tussen de  12,00- 15,00  euro.

Heb jij RT kwasten?

Liefs,

Volg je me al op bloglovin’?

10 gedachtes over “Review: Real Techniques kwasten: expert face brush & blush brush

    • Ja ik heb lang getwijfeld over het geld, maar het is het zeker waard! Niet te lang meer mee wachten 😉 Liefs, Robin

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

